حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ منتشر شد: اشاره به تنوع رنگ

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

دنیایی از شایعات Galaxy S21 FE را با هم تجربه کردیم. از آنباکسینگ تا بررسی اولیه و شایعات خرد و ریز دیگر. بالاخره نوبت به حرکت سامسونگ رسیده و امروز تیزر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ منتشر شد. این تیزر از سوی سامسونگ هند ارایه شده و اشاره به تنوع رنگ دارد.

تیزر رسمی گلکسی S21 FE

توییت سامسونگ هند شامل تصویر متحرک زیر می شود. متن توییت نوشته شده است:

آیا شما در تمام طول روز (صحنه های) حماسی ثبت می کنید؟ برای عضو جدید خانواده Galaxy آماده شوید. گوش به زنگ باشید.

مشخصا این متن به حضور دوربین مناسب روی گوشی آتی خانواده گلکسی اشاره دارد. در تصویر متحرک همراه با تیزر هم فقط قاب دوربین دستگاه را می بینیم. قابی که واقعی‌اش را پیش از این به تکرار دیده ایم. شامل ۳ دوربین می شود و شماتیک آن مشابه گلکسی S21 است اما جنس و طراحی بدنه آن متفاوت خواهد بود.

ما آنقدر شایعه داریم که رمزگشایی این تصویر اصلا سخت نیست. ما رنگ های گلکسی S21 FE را با هم دیدیم. این تصویر متحرک ۴ اسلایدی به ۴ رنگ این دستگاه اشاره دارد که شامل گزینه های زیر می شود:

  1. ۱- یاسی
  2. ۲- صدری
  3. ۳- سفید
  4. ۴- مشکی

متاسفانه درباره تاریخ معرفی رسمی هیچ اشاره ای وجود ندارد. این سبب می شود که شایعه معرفی در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۰ (یعنی فردا) کمی کمرنگ شود و شایعه معرفی در تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۰ (یعنی سه شنبه هفته آتی) کمی منطقی تر به نظر برسد. با این حال ما هیچ تاریخ رسمی نداریم.

تمام مشخصات و ویژگی‌های دیگر نیز تا حد زیادی مشخص شده‌اند. از رزولوشن Full HD نمایشگر Super AMOLED و رفرش ریت 120 هرتزی گرفته تا باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه و ترکیب دوربین بسیار معمول آن که شامل سه دوربین 12 + 12 + 8 مگاپیکسلی در پشت دستگاه است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عضو جدید خانواده Galaxy FE موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

روزی پدربزرگی به نوه اش گفت: افسانه های بسیار قدیمی می گوید قرار است از شرکت سامسونگ یک هنر زیبابیرون بیاید و اسم ان است گلکسی s21fe که اگر آن را ندیدی برای نوه هایت تعریف کن تا سینه به سینه بچرخد

amir. talk

داداش تو از توهم فانتزی یه قدم جلو تر رفتی

mr.veyani

چه کنم خسته شدیم خدایی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)