حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی گلکسی S21 FE سامسونگ را ببینید: رنگ های خنثی کلاسیک

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به رسمی خاصی که فکر می کنم با آیفون 5C شروع شد، گوشی های اقتصادی باید رنگ بندی متنوعی داشته باشند! رنگ بندی گلکسی S20 FE سامسونگ متنوع است اما من شخصا با کمتر رنگی از مجموعه آن ارتباط برقرار می کنم، این نظر شخصی من است. به نظر می رسد که نسل بعدی این گوشی هم رنگ بندی متنوعی دارد که البته کمی متفاوت با نسل قبلی خود است. امروز می توانید رنگ بندی گلکسی S21 FE سامسونگ را ببینید. چهار رنگ خنثی کلاسیک که به نظر من می توانند زیبا باشند.

رنگ بندی گلکسی S21 FE

از نظر طراحی باشد گفت که برجستگی دوربین این دستگاه مثل دیگر اعضای خانواده گلکسی S21 خیلی زیاد نیست. همچنین رنگ آن با دیگر بخش های بدنه متفاوت در نظر گرفته نشده است. به نظر من اگر چند انتخاب با رنگ بندی متفاوت اینجا می بود، می توانست تنوع بهتری بدهد. این پوستر که به نظر می رسد از فایل های بازاریابی و تبلیغات سامسونگ لو رفته باشد، توسط androidheadlines منتشر شده است.

بر این اساس می توان گفت که Galaxy S21 FE در چهار رنگ زیر ارایه می شود:

  1. ۱- بنفش (یاسی)
  2. ۲- سفید
  3. ۳- طلایی (کرم یا بژ)
  4. ۴- قهوه ای سوخته

شما فکر می کنید کدام یک از این رنگ ها زیباتر است؟

رنگ های گلکسی S21 FE

رنگ های گلکسی S21 FE

جنس بدنه به احتمال زیاد پلاستیکی باشد. البته درباره فریم دستگاه اطلاعی در دست نیست. چون در رنگ سفید شاهد فریم نقره ای رنگ هستیم، شاید و فقط شاید فریم دستگاه آلومینیومی بوده و قاب پشتی از جنس پلاستیک باشد. این قاب پشتی پلاستیکی در گلکسی S21 مدل پایه هم وجود داشت.

دوربین سه گانه در یک قاب قرار دارد که بر خلاف خانواده گلکسی S21 این بار در امتداد فریم نیست. در حقیقت این بخش از فریم دور دستگاه ادامه پیدا نکرده و روی قاب پشتی به نحوی برجسته شده است. فلاش LED بیرون از قاب دوربین قرار دارد.

در نمای جلویی شاهد حاشیه های خیلی کم لبه بالا و اطراف هستیم. فاصله سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی تا لبه بالا هم کمی بیشتر از قبل به نظر می رسد. اینطور که پیداست این نمایشگر تخت احتمالا یکی از کمترین حاشیه های نمایشگر را در بین موبایل های سامسونگ داشته باشد. دکمه های تنظیم حجم صدا و قفل هم در لبه راست بوده و همان طراحی کلی سامسونگ را دارد.

قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت؛ کم‌تر از نسل قبل!

 

پیش از این در ترنجی خواندیم که قیمت گلکسی S21 FE کمتر از نسل قبلی خود خواهد بود که خبر مهمی است. همچنین شارژر گلکسی اس ۲۱ اف ای می تواند تا از گزینه های ۴۵ واتی هم انتخاب شود. در نهایت Samsung بخواهد تراشه Galaxy S21 FE را فقط از مدل اگزینوس ۲۱۰۰ در نظر بگیرد که شایعه کمی عجیبی است.

نظر شما درباره رنگ بندی گلکسی S21 FE چیست؟ فکر می کنید این رنگ های خنثی بهتر هستند یا رنگ بندی گلکسی S20 FE بهتر بود؟ رنگ مورد علاقه شما برای موبایل، چه رنگی است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

واقعا چه قدر بد !
چرا از رنک بندی بهتری استفاده نکرد s20 fe رنک بندی بهتری داشت .

Mr.A

از رنگ بندیش خوشم نیومد

Mr.A

از رنگ بندیش خوشم نیومد
کاش رنگ بلک داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)