حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سنجش ضربان قلب با آیفون بدون نیاز به ساعت هوشمند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آموزش و راهنمایی، اپل

آیفون‌ها به غیر از این که با اکوسیستم گسترده اپل، از جمله ساعت‌های هوشمند و دیگر لوازم جانبی موجود در آن، تعامل کلیدی و گسترده‌ای دارند، حتی بدون آن‌ها نیز می‌توانند برخی از نقش‌هایشان را ایفا کنند! ما در این مطلب می‌خواهیم به شما از چگونگی سنجش ضربان قلب با آیفون، بدون نیز به ساعت هوشمند دیگر بگوییم! بنابراین، در ادامه با ما همراه شوید.

سنجش میزان ضربان قلب با آیفون بدون نیاز به ابزار جانبی

اگر دانش آموز هستید و می‌خواهید از اپلیکیشن شاد بر روی آیفون خود استفاده کنید، می‌توانید آموزش ما را در ترنجی بخوانید!

 

آموزش استفاده از شاد روی آیفون

 

به گزارش XDA Developers، اپل واچ‌ها به دلیل ردیابی دقیق تناسب اندام و سایر ویژگی‌های غیر مرتبط با سلامتی، معروف هستند. با این حال، همه نمی‌توانند خرید آن را برای خود توجیه کنند یا از پس خرید آن برآیند. یکی از ویژگی‌‌های بارز این ساعت‌های هوشمند، قابلیت اندازه گیری ضربان قلب شماست. این به شما امکان می دهد تا یک نمودار زنده که میزان تغییرات ضربان قلب فعلی شما را منعکس می‌کند را بر روی یک صفحه کوچک مشاهده کنید.

علاوه بر این، این داده‌ها در برنامه Health ذخیره می‌شوند تا بتوانید نوسانات را در iOS مشاهده کنید. اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند جدید هستید، اپل با اپل واچ‌هایش، گزینه خوبی را در کنار آیفون شما ارائه می‌دهد.اما اگر ترجیح می‌دهید تا ضربان قلب خود را بدون آن اندازه گیری کنید، می‌توانید این کار را در آیفون با برنامه Google Fit انجام دهید. در ادامه، مراحل دقیقی وجود دارند که باید آن‌ها دنبال کنید.

ابتدا برنامه Google Fit را در آیفون خود از طریق اپ استور دانلود کنید. پس از اتمام مراحل نصب، آن را راه اندازی کنید. حال از شما خواسته می‌شود تا با حساب Google خود وارد شوید. بنابراین، این کار را انجام دهید.

سپس در Google Fit برای سنجش ضربان قلب در آیفون خود، در صفحه اصلی، به پایین بروید تا بنر ضربان قلب خود را بررسی کنید. اگر آن بنر را نمی‌بینید، به اجبار از برنامه خارج شده و آن را دوباره راه‌اندازی کنید.

پس از یافتن این قسمت، بر روی Get start کلیک کنید. اکنون نوک انگشت خود را روی دوربین قرار دهید. اگر در محیطی با نور کم قرار دارید، چراغ قوه را از طریق کلید تنظیم شده روشن کنید. تقریباً نیم دقیقه طول می کشد تا این پروسه کامل شود. پس از انجام، به شما این امکان داده می‌شود که به صورت اختیاری آن را در پایگاه داده Google Fit ذخیره کنید.

اکنون شما آماده‌اید تا از طریق این برنامه، بتوانید ضربان قلب خود را بدون استفاده از هیچ گونه پوشیدنی اضافی اندازه گیری کنید. البته شایان ذکر است که این ویژگی برای اهداف پزشکی در نظر گرفته نشده است. اگر مشکوک به بیماری قلبی خاصی هستید، فوراً با پزشک خود مشورت کنید.

ما خوانش‌های زنده Google Fit را با حسگر ضربان قلب داخلی اپل واچ مقایسه کرده‌ایم. وقتی گوشس را ثابت نگه داشتیم و در مکانی با نور خوب قرار گرفتیم، نتایج بسیار دقیق بود. در واقع جالب است که آن‌ها، چقدر شبیه به هم بودند. اما توجه داشته باشید که این برنامه، فقط از دوربین آیفون شما استفاده می‌کند. این در در حالی است که اپل واچ از سنسورهای اختصاصی استفاده می کند.

نظر شما در مورد این آموزش در مورد سنجش میزان ضربان قلب با آیفون، بدون نیاز به استفاده از ساعت هوشمند چیست؟ آیا شما از این روش بهره گیری کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️