حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سازنده نمایشگر Xiaomi 12 شرکت TCL CSOT خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

دو روز تا معرفی شیائومی ۱۲ باقی مانده و کم کم اطلاعات رسمی تر از آن ها منتشر می شود. به تازگی تایید شده که نمایشگر Xiaomi 12 ساخته شرکت TCL CSOT خواهد بود. این پنل ۱۲ بیتی بوده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد.

سازنده نمایشگر Xiaomi 12

با نزدیک شدن به رویداد معرفی سری 12 شیائومی به نظر می رسد که TCL دیگر نمی تواند این راز را حفظ کند، چرا که امروز در یک بیانیه مطبوعاتی، TCL اعلام کرد تامین کننده صفحه نمایش شیائومی 12 مدل پایه است.

بخش نمایشگر Huaxing TCL مسئول تولید نمایشگرهای AMOLED برای Xiaomi 12 یعنی پرچمدار جمع و جور این شرکت است. TCL اشاره می کند که نمایشگرهای Xiaomi 12 از نمایشگرهای خط تولید TCL Huaxing T4 استفاده می کنند.

گفته می شود نمایشگرهای TCL Huaxing T4s AMOLED مورد استفاده در شیائومی 12 دارای رفرش ریت 120 هرتز، DC Dimming و رنگ 12 بیتی هستند تا تجربه بصری جذاب و دقیق تر را برای کاربران فراهم کنند.

TCL CSOT

TCL CSOT

در مورد طراحی کلی، TCL اشاره می کند که نمایشگرهای AMOLED با لبه خمیده سفارشی منحصر به فرد خود را برای شیائومی 12 در اختیار این شرکت قرار داده است. به گفته TCL، این یک صفحه نمایش جمع و جور پیشرو در صنعت خواهد بود زیرا یکی از بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را در بازار گوشی های هوشمند جمع و جور دارد.

در مورد برنامه تولید، نمایشگرهای TCL T4 AMOLED باید سه مرحله تولید (ایجاد، مونتاژ و تکمیل) را طی کنند و انتظار می‌رود که نمایشگرهای کافی برای تامین تقاضای صفحه نمایش برای 8 میلیون گوشی هوشمند در بازار تولید شود.

این اولین بار نیست که یک پرچمدار شیائومی که از AMOLED عرضه شده توسط سامسونگ استفاده نمی کند. TCL قبلاً تامین کننده صفحه نمایش AMOLED شیائومی در گذشته برای گوشی Mi 10 Ultra در سال 2020 بود که رکوردهایی را هم برای خود ثبت کرد.

شیائومی Mi 10 Ultra توسط بسیاری به عنوان پرچمدار قابل توجه سال 2020 در نظر گرفته شد زیرا از سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا و آیفون 12 پرو مکس اپل با اولین شارژ سریع 120 واتی، زوم هیبریدی 120 برابری و اولین نمایشگر 10 بیتی جهان پیشی گرفت. صفحه نمایش 120 هرتزی در شیائومی 10 اولترا همچنین هدف داشت تا به جهان بگوید که شیائومی نه تنها قادر به ایجاد قاتلان پرچمدار با قیمت پایین است، بلکه همچنین می‌تواند با مشخصات فوق‌العاده و دوربین قدرتمند به بخش گوشی‌های هوشمند رده بالا نیز پاسخ دهد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید نمایشگر TCL روی شیائومی ۱۲ جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

همه چیزاشو قبل معرفی رو کردن فقط مونده امتیاز دکسومارک 😂😂😂

ali karimi

سلام، خب وقتی شیائومی از این صفحه نمایش تو گوشی پرچمدار خودش استفاده کرده مطمعنأ عالیه، ولی خب حالب بود کهTCL این صفحه نمایش رو تولید کرده و معلومه که صفحه نمایشهای TCL خوب هستنو چیزی برای گفتن دارن، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)