حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده شیائومی 12 را پیش از رونمایی رسمی ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

تا رونمایی از سری شیائومی 12 که دو روز دیگر و در رویداد 7 دی ماه 1400 نمایش داده خواهد شد، چیزی نمانده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این سری و سایر محصولات جدید شیائومی که در شرف رونمایی هستند به صورت رسمی و غیر رسمی به بیرون درز کرده است و حتی مشخصات فنی دقیقی نیز وجود دارد. در همین حین افشای تصاویر زنده شیائومی 12 در دستان یک کاربر کافی است که پازل اطلاعات در دسترس راجع به این دستگاه را پیش از رونمایی رسمی کامل کنیم!

 

 

بله حالا ما تقریباً اکثر مشخصات شیائومی 12 را به همراه تصاویر زنده این دستگاه در اختیار داریم. این تصاویر نشان می‌دهند که ماژول دوربین اصلی که پیش از این در رندر ها دیده بودیم دقیقاً به چه شکل خواهد بود و همچنین رنگ هایی که این شرکت برای نسخه پایه شیائومی 12 انتخاب کرده است را نشان می دهد. این عکس ها تایید می کنند که این پرچمدار در رنگ های خاکستری، سبز کمرنگ، آبی آسمانی و گلبهی عرضه خواهد شد. ماژول دوربین پشتی شیائومی 12 مستطیل شکل است و سه سنسور تصویر را ارائه می دهد که یکی از آنها بزرگتر از ماژول های دیگر است. با قضاوت بر اساس بافت، نسخه سبز کمرنگ و شاید نسخه خاکستری بدنه پشتی از جنس چرم داشته باشند.

تصویر زنده شیائومی 12

تصویر زنده شیائومی 12

می‌دانیم که شیائومی 12 باید به صفحه نمایش 6.28 اینچی آمولد 120 هرتزی با رنگ‌های 12 بیتی و وضوح FullHD+ و روشنایی 1500 نیتی مجهز شود که وضوح پیکسلی آن نیز 419 پیکسل بر اینچ خواهد بود و با گوریلا گلس ویکتوس محافظت خواهد شد. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع UFS 3.1 و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع LDDR5 نیز مجهز می‌شود. ظرفیت باتری شیائومی 12 احتمالاً 4500 میلی آمپر ساعتی است و شارژر آن از نوع شارژ سریع 67 واتی خواهد بود و همچنین از شارژ بی سیم 30 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی نیز پشتیبانی می کند. در بخش دوربین ها سنسور سلفی این دستگاه دارای رزولوشن 32 مگاپیکسلی است و مجموعه ای از سه دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 13 مگاپیکسلی اولترا واید و 32 مگاپیکسلی برای زوم 3 برابری در قسمت پشتی این دستگاه تعبیه شده است. همچنین شیائومی 12 دارای رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود. در نهایت، این دستگاه به بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Dolby Vision مجهز خواهد شد که از فناوری های Harmon Kardon پشتیبانی می‌کنند.

 

تصاویر زنده شیائومی 12

تصاویر زنده شیائومی 12

به گزارش Gizchina هرچه به معرفی سری شیائومی 12 نزدیک‌تر می‌شویم، جریان شایعات و درزها بیشتر می‌شود. خود شیائومی توجه کاربران را به محصولات جدید جلب کرده است و به تدریج تعدادی از جزئیات را در مورد آنها فاش می کند. به عنوان مثال، اخیراً این شرکت اعلام کرد که شیائومی 12 پرو از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

هرچند این ویژگی قابل پیش بینی بود و جای تعجب نداشت. اما در این بخش جزئیاتی وجود دارد که آنرا جالب تر می کند. شیائومی 12 پرو در این بخش از تراشه Surge P1 که خود توسعه داده است، استفاده خواهد کرد. این شرکت ادعا می کند که فرایند تحقیق، توسعه و ساخت این تراشه 18 ماه طول کشیده است و متخصصان چهار مرکز تحقیقاتی روی آن کار کرده و بیش از 100 میلیون یوان(معادل 15.5 میلیون دلار) هزینه کرده اند. این تحقیقات به توانایی ارائه شارژ سریع 120 واتی در مجموعه‌ای نازک و سبک منجر شده است که وزن و ضخامت دستگاه را کمتر می‌کند و کارایی باتری را افزایش خواهد داد.

تراشه Surge P1 از سیستم کنترل دما هوشمند نیز بهره می برد و بنابراین طبق ادعای شیائومی حداکثر آستانه دما نباید از 37 درجه سانتیگراد تجاوز کند. به همین ترتیب، Surge P1 قادر است انواع مختلف فشار ها را تحمل کند، و بسته به شرایط حداکثر پتانسیل را ارائه دهد یا جریان کمتری را به دستگاه منتقل کند. بنابراین این شرکت اعلام کرده است که شارژ سریع 120 واتی در شیائومی 12 پرو ایمن و پایدار خواهد بود.

 

منتظر معرفی سری شیائومی 12 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری