حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای رسمی Xiaomi 12 را ببینید: قاب پشتی شبیه به چرم و رنگ سبز

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، شیائومی

می دانیم که هفتم دی ماه ۱۴۰۰ موعد معرفی شیائومی ۱۲ است. احتمالا در این مراسم معرفی دو گوشی Xioami 12 و Xiaomi 12 Pro رونمایی خواهند شد. پیش از این بیشتر شایعات متمرکز بر طراحی مدل اولترا بود اما حالا که معرفی آن دورتر است، شایعات متمرکز بر مدل های دیگر شده است. امروز می توانید رندرهای رسمی Xiaomi 12 را ببینید. جایی که  قاب پشتی شبیه به چرم و رنگ سبز را می بینیم.

رندرهای رسمی Xiaomi 12

چندین گزارش از Xiaomi 12 قبلاً فاش شده بود. گفت می شد که شیائومی 12 طراحی بسیار مشابهی با Mi 10T دارد. در تصاویری که امروز توسط EVLeaks به بیرون درز کرد، رندرهای جدید و اولین نگاه رسمی به پرچمدار کوچک شیائومی 12 ارایه شده است. این رندرها ۳ رنگ را به ما نشان می دهند که شامل رنگ های زیر می شود:

  1. ۱- نقره ای
  2. ۲- سبز
  3. ۳- بنفش

همچنین یک عکس از دستگاه در دست وجود دارد که اندازه دستگاه را به خوبی در یک عکس توصیف می کند.

رندر رسمی منتسب به شیائومی ۱۲

رندر رسمی منتسب به شیائومی ۱۲

پیش از این شنیدیم که طراحی دوربین Xiaomi 12 کاملاً شبیه Mi 10T است. ما نمی توانستیم تصور کنیم که چگونه می تواند چنین طراحی دوربین مشابهی وجود داشته باشد، اما همانطور که در تصاویر بالا می بینید شیائومی دوباره این کار را انجام داده است.

در تصاویر جدید فاش شده مشاهده می شود که قاب پشتی دستگاه سبز رنگ مانند مدل چرمی Mi 11 است. جنس شیشه ای روی رنگ های بنفش و نقره ای دیده می شود. همچنین می توانیم خطوط آنتن را در قاب کناری ببینیم. این خطوط مشخص می کند که قاب دستگاه از جنس فلز ساخته شده است. قاب چرمی پشتی ممکن است انحصاری چین باشد و شاید هم نه.

دوربین شیائومی ۱۲

دوربین شیائومی ۱۲

وقتی به اندازه لنزهای دوربین شیائومی 12 نگاه می کنیم، لنزهای دوربین های ثانویه آن در مقایسه با سایر دستگاه های شیائومی بزرگتر هستند. طبق اطلاعات نوشته شده در تصویر فاش شده و Mi Code، سیستم دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی، ماکرو و فوق عریض خواهد بود. رزلوشن دوربین اصلی روی بدنه درج شده و ۵۰ مگاپیکسلی است.

اندازه دوربین های ثانویه از بیرون، نشان می دهد که دوربین ماکرو می تواند ویژگی 3X تله ماکرو را مانند MIX FOLD داشته باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که این دوربین مانند OPPO Find X3 Pro یک دوربین میکروسکوپی باشد. اما اگر این دوربین یک دوربین میکروسکوپی بود، شیائومی آن را تبلیغ می کرد.

احتمالا صفحه نمایش شیائومی ۱۲ دارای پنل 6.28 اینچی سامسونگ E5 AMOLED با رفرش ریت متغیر 120 هرتز و وضوح 1080p+ خواهد بود. شیائومی ۱۲ می تواند با اندروید ۱۲ پیش فرض عرضه شود.

نظر شما درباره طراحی شیائومی ۱۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

بنظر میرسه ارزان ترین و باکیفیت ترین پرچمدار 2022 در کلاس کامپکت مطلق به شیاومی ۱۲ هست که به اسنپدراگون ۸ Gen1مجهز شده

AŁɪ

هنوز معرفی نشده نمیشه گفت …

ARMTIN

علی جان

خبرنداری چینی های بی جنبه به فروشگاه های انلاین شیاومی هجوم بردند سری ۱۲ پیش خرید کردند 😂

Mahdi

خوشم اومد از طراحیش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)