حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی ١٢ به همراه قیمت آن در یک پوستر کامل لو رفت!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

چیزی تا رونمایی نسل جدید پرچمداران شیائومی نمانده است. در واقع، در کم‌تر از یک هفته دیگر از سری Xiaomi 12 رونمایی خواهد شد. به همین صورت، یک پوستر با ذکر مشخصات فنی و قیمت شیائومی ١٢ فاش شده است. در ادامه، جزئیات این پوستر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

پوستر لو رفته از مشخصات و قیمت شیائومی ١٢

شیائومی به صورت رسمی در حال تبلیغ سری Xiaomi 12 است.

 

طراحی جلو ۲ عضو خانواده Xiaomi 12 رسما نشان داده شد + تجهیز به Snapdragon 8 Gen 1

 

به گفته Gizmochina، شیائومی ١٢ یک گوشی جمع و جور است که قرار است در تاریخ ٧ دی ١۴٠٠ همراه با گوشی‌های شیائومی ١٢ ایکس و شیائومی ١٢ پرو رونمایی شود. در این فاصله، یکی از افشاگران ویبو با انتشار پوستری، مشخصات و قیمت شیائومی ١٢ را لو داده است! بنابراین، اجازه بدهید تا وارد جزئیات شویم.

مشخصات شیائومی ١٢

توجه داشته باشید که این پوستر، رسمی نیست و صرفاً لو رفته است. بر اساس آن، شیائومی ١٢ به نمایشگر ۶.٢٨ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD، قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی متغیر، ١۶,٠٠٠ سطح روشنایی پشتیبانی از محتواهای +HDR10 و Dolby Vision خواهد بود.

قلب تپنده این گوشی، تراشه ۴ نانومتری Snapdragon 8 Gen 1 می‌باشد. این تراشه، اولین باری است که در گوشی‌های شیائومی به کار گرفته می‌شود. شیائومی ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 3200MHZ را برای Xiaomi 12 در نظر می‌گیرد. وای فای ۶، تراشه NFC، بلوتوث نسخه ۵.٢ و پشتیبانی از اینترنت 5G، همگی در این گوشی موجود هستند. وزن این گوشی، تنها ١٨٠ گرم خواهد بود.

باتری شیائومی ١٢، از نوع لیتیم کبالت اکسید خواهد بود و ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر آن، توان ۶٧ واتی دارد و همچنین شارژر بی سیم، توان ٣٠ واتی را دارا خواهد بود. اسپیکر موجود در این دستگاه، از نوع استریو با فناوری Dolby Atmos خواهد بود. همچنین در بخش نرم افزاری، شیائومی ١٢ با اندروید ١٢ به همراه رابط کاربری MIUI 13 ارائه خواهد شد.

دوربین اصلی این گوشی پرچمدار، سه گانه است و سنسور اصلی آن، وضوح ۵٠ مگاپیکسلی دارد. احتمالاً این حسگر تصویر، ISOCELL GN5 ساخت سامسونگ است. دوربین فوق عریض هم با حسگر تصویر ١٣ مگاپیکسلی همراه گشته است. به لطف این سیستم دوربین جدید، زوم ٣ برابری اپتیکال، ١٠ برابری هیبریدی و ٣٠ برابری دیجیتال قابل دسترسی است. در نهایت، به قیمت فاش شده از این محصول می‌رسیم. قیمت احتمالی شیائومی ١٢، به شرح زیر است:

– ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٣,۶٩٩ یوان (معادل ۵٨١ دلار آمریکا)

– ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,٩٩٩ یوان (معادل ۶٢٨ دلار آمریکا)

– ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ۴,٣٩٩ یوان (معادل ۶٩٠ دلار آمریکا)

توجه داشته باشید که ممکن است این پوستر، فیک باشد و حتی رسمی هم نباشد. همچنین رندر موجود در این پوستر، همانی است که OnLeaks پیش‌تر منتشر کرده بود. در نتیجه، ممکن است برخی از مشخصات شیائومی ١٢ در این پوستر، درست باشند و برخی دیگر، غلط. در نتیجه، نمی‌توان کامل به این پوستر استناد داشت.

نظر شما در مورد این پوستر و مشخصات و قیمت شیائومی ١٢ چیست؟ آیا با این اوصاف، شیائومی ١٢ می‌تواند نظر شما را جلب کند یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، این قیمتها واسه نسخه پایه هستش دیگه، که قیمتشم خوبه، باید دید نسخه اولترا که نسخه کامل وقویتره چقدره که نهایت 1000تا1100 باشه عالیه، البته فکر کنم ببشتر بشه، چون اگه 1000دلار بشه میشه با دلار 30 هزارتومانیه ما 30میلیون،که در حال حاظر سامسونگ s21 اولترا تو بازار ما بین 30تا31 میلیون فروش میره و عقلانی نیستش که شیائومی 12 اولتراهم چنین قیمتی داشته باشه، اابته خب اگه اینطور باشه عالی میشه و هم به نفع خریدارها هستش هم به نفع شیائومی که فروش خوبی پیدا میکنه، موفق باشید

ali karimi

بازم سلام، اگه مشخصات همین باشه و تغییر نکنه و با همین قیمتها خوبه عالیه،ولی بجز دوربین اصلی که 50 مگا هستش بقیرو یه تغییر کوچیک بده و قویتر کنه و تعدادرو یکی بیشتر کنه شاید بهتر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️