حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل تولید آزمایشی آیفون ۱۳ در هند را تا ماه فوریه آغاز می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

طبق تازه‌ترین گزارش منتشرشده توسط نشریه Economic Daily News، اپل درنظر دارد تا تولید آزمایشی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ خود را تا ماه فوریه 2022 (بهمن ۱۴۰۰) در خاک هند آغاز کند.

تولید آزمایشی آیفون ۱۳ اپل در هند

این اولین گزارشی نیست که نشان می‌دهد اپل چگونه در تلاش است تا وابستگی خود به چین را به‌عنوان یک مرکز تولید کاهش دهد. گزارشی در سال 2019 حاکی از آن بود که شرکت کوپرتینویی قصد دارد 15 تا 30 درصد از تولید خود را به خارج از چین منتقل کند.

اکنون، EDN ادعا می‌کند که طبق گزارش‌های رسانه‌های هندی، اپل تولید آزمایشی آیفون ۱۳ را در Hon Hai Group چنای آغاز کرده است و انتظار می‌رود این گوشی را تا ماه فوریه در هند برای بازارهای داخلی و خارج از کشور تولید کند.

با بهبود عرضه نیمه‌هادی، اپل برنامه‌هایی برای گسترش منطقه تولید آیفون 13 دارد. مدیران این صنعت فاش کردند که کارخانه Hon Hai در چنای هند قبلاً این گوشی را به‌صورت آزمایشی تولید کرده است. مدیران این صنعت همچنین خاطرنشان کردند که آیفون 13 تولیدشده در هند به اپل کمک می‌کند تا عرضه خود را در بازار جهانی بهبود بخشد، زیرا 20 تا 30 درصد از آیفون 13 تولیدشده در هند احتمالاً صادر خواهد شد.

تولید آزمایشی آیفون ۱۳ اپل در هند

تولید آزمایشی آیفون ۱۳ اپل در هند

براساس این گزارش، اپل تنها آیفون 13 و نسخه‌های مینی را در هند تولید خواهد کرد، زیرا محبوبیت بیشتری نسبت به نسخه‌های پرو دارند. با این حال، در شرایط کنونی، آیفون 11 و 12 پرفروش‌ترین گوشی‌های اپل در هند به‌شمار می‌روند. این دو سری از آیفون درحال‌حاضر توسط Hon Hai تولید می‌شوند درحالی‌که تولید نسل دوم آیفون SE به کارخانه Wistron’s Bengaluru سپرده شده است.

نه اپل و نه Hon Hai تاکنون در مورد گزارش جدید Economic Daily News اظهارنظر رسمی‌ای نکرده‌اند.

طبق معمول، جدیدترین گوشی‌های پرچمدار اپل در سرتاسر جهان عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند، اما گزارشی در ماه اکتبر حاکی از آن بود که این شرکت تولید آیفون 13 را تا 10 میلیون دستگاه کاهش داده است زیرا مشکلات پیرامون کمبود جهانی تراشه دامن‌گیر اپل نیز شده است.

برای اطمینان از میزان فروش آیفون در سه‌ماهه تعطیلات، باید منتظر بمانیم تا گزارش مالی آینده اپل در اوایل سال 2022 منتشر شود.

نظر شما درباره تولید آزماشی گوشی‌های آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی اپل در هند تا دو ماه آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی