حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس و مدل اولترا بالاترین روشنایی را خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد که پرچمدارهای سال ۲۰۲۲ تمرکز خوبی روی نمایشگر دارند. از نمایشگر Xiaomi 12 تا نمایشگر LTPO 2.0 وان پلاس ۱۰ پرو مشخص می کنند که شرکت های مختلف در سال آتی نگاه ویژه ای به تجربه بصری خواهند داشت. خب! سامسونگ عموما سازنده این پنل هاست، پس پرچمدار ۲۰۲۲ خودش نمی تواند در این زمینه عقب تر باشد. به تازگی گزارش شده که نمایشگر سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس و مدل اولترا بالاترین روشنایی را خواهد داشت. توجه داشته باشید که این درباره حداکثر روشنایی است و متوسط روشنایی در حالت دستی متفاوت است.

نمایشگر گلکسی اس ۲۲ پلاس و مدل اولترا

انتظار می رود سامسونگ اواسط بهمن ۱۴۰۰ سری گلکسی اس 22 را معرفی کند. درست مانند سه نسل گذشته، خانواده پرچمدار آتی این شرکت کره ای ظاهراً شامل سه مدل خواهد شد. یعنی سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ گلکسی S22 را در کنار Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra (معروف به Galaxy S22 Note) عرضه خواهد کرد.

طبق گزارش SamMobile، مدل پلاس و اولترا سری گلکسی اس 22 سامسونگ در مقایسه با نسل های قبلی، بهبودی در روشنایی صفحه نمایش خود خواهند داشت. از سوی دیگر، مدل پایه عملکردی مشابه مدل پیشین خود خواهد داشت.

گلکسی اس ۲۲ پلاس

گلکسی اس ۲۲ پلاس (رندر غیررسمی)

این گزارش می‌گوید که نمایشگرهای گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا (گلکسی اس 22 نوت) می‌توانند به حداکثر سطح روشنایی 1750 نیت برسند. در حالی که سطح روشنایی استاندارد آنها 1200 نیت خواهد بود.

تا جایی که به گلکسی اس 22 مربوط می شود، سطح روشنایی حداکثر و استاندارد آن به ترتیب 1000 و 1300 نیت است. برای کسانی که نمی دانند بد نیست یادآور شوم که هر دو گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس اعداد یکسانی را ارائه می دهند.

این بدان معناست که گلکسی اس 22 پلاس از نظر روشنایی صفحه نمایش ارتقاء زیادی خواهد داشت. در مقابل، گلکسی اس 22 اولترا (گلکسی اس 22 نوت) ارتقای نسبتاً جزئی از حداکثر روشنایی 1500 نیت گلکسی اس 21 اولترا دریافت خواهد کرد.

در نهایت، حداکثر میزان روشنایی فقط در محیط‌های پرنور مانند زیر نور خورشید زمانی که حالت خودکار فعال است، دیده می‌شود. همچنین، اعداد ذکر شده محدود به مناطق خاصی از نمایشگر هستند و نه تمام صفحه.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که حداکثر روشنایی پنل موبایل برای شما چقدر اهمیت دارد؟ ترجیح می دهید در حالت دستی روشنایی بیشتری داشته باشید یا حداکثر روشنایی حالت خودکار بالا باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)