حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جلو ۲ عضو خانواده Xiaomi 12 رسما نشان داده شد + تجهیز به Snapdragon 8 Gen 1

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

امروز صبح بود که تاریخ ۷ دی ۱۴۰۰ را برای معرفی خانواده شیائومی ۱۲ در تقویم‌مان علامت زدیم. همانجا به شما گفتیم که مدل اولترا در این مراسم رونمایی نخواهد شد. حالا با انتشار تیزری طراحی جلو ۲ عضو خانواده Xiaomi 12 رسما نشان داده شده است. این همچنین تایید می کند که سه شنبه هفته آتی شاهد ۲ عضو از خانواده Xiaomi 12 خواهیم بود. همچنین در تیزرهای رسمی تجهیز به Snapdragon 8 Gen 1 این دو دستگاه تایید و با SD888 مقایسه می شود.

طراحی جلو Xiaomi 12

همانطور که گفتیم با تیزر رسمی شیائومی مشخص شد که تنها ۲ عضو از خانواده Xiaomi 12 در این مراسم معرفی خواهند شد. ما حدس می زنیم که این دو عضو با نام های شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو ارایه شوند.

این دستگاه ها دارای صفحه نمایش کمی خمیده در کناره خواهند بود که با اطلاعات قبلی که به نمایشگر منحنی از هر چهار طرف اشاره داشت، در تضاد است. به این معنی که اینها احتمالاً شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو هستند.

مقایسه عملکرد CPU اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با اسنپدراگون ۸۸۸

مقایسه عملکرد CPU اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با اسنپدراگون ۸۸۸

مقایسه عملکرد GPU اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با اسنپدراگون ۸۸۸

مقایسه عملکرد GPU اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با اسنپدراگون ۸۸۸

هر دوی آنها دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهند بود و مجموعه ای از خروجی های برجسته عملکرد این تراشه در مقایسه با نسل قبلی آن یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در یک پست جداگانه Weibo به اشتراک گذاشته شده است. این موارد را بالاتر می بینید.

هیاهوی پلتفرم جدید کوالکام در دفتر مرکزی شیائومی واقعی است، اما نتایج واقعی چیزی است که برای مصرف کنندگان اهمیت خواهد داشت.

در همین حال، یک دستگاه شیائومی 12 نیز تست Geekbench را پشت سر گذاشت. با خروجی 1224 برای تک هسته ای و 3823 در تست چند هسته ای، نتایج حدود 8 تا 10 درصد بهتر از گوشی های مجهز به اسنپدراگون 888 پلاس است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دو گوشی برای شما جذاب باشند؟ رده قیمتی که آن ها را برای شما جذاب می کند، چه عددی است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

شیائومی بهترین طراحی ها رو داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)