حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریع‌ترین راه استفاده از دوربین در گوشی‌های اندرویدی به چه شکل است؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | Android، آموزش و راهنمایی، حتما بخوانید

گوشی‌های هوشمند، خصوصاً دسته اندرویدی‌ها آن‌ها، غنی از امکانات هستند و شما می‌توانید ترفندهای مختلفی را به وسیله آن‌ها انجام دهید. ما قصد داریم تا در این مطلب آموزشی، از سریع‌ترین راه استفاده از دوربین در گوشی‌های اندرویدی صحبت کنیم. بنابراین، در ادامه با ما همراه باشید.

سریع‌ترین راه استفاده از دوربین در گوشی‌های اندرویدی

ما پیش از این، در مورد حالت شب دوربین گوشی‌ها صحبت کردیم.

 

حالت شب دوربین گوشی هوشمند چیست و استفاده از آن چگونه است؟

 

به نقل از Howtogeek، یک گوشی هوشمند قابلیت ثبت عکس را در زندگی روزمره آسان می‌سازد .با این حال، برخی از لحظات زودگذر هستند و باید به سرعت ثبت شوند. ما سریع‌ترین راه را برای اجرای دوربین بر روی گوشی‌های اندرویدی را به شما آموزش می‌دهیم. با این روش، شما هیچ وقت فرصت ثبت رویدادی را از دست نمی دهید. اکثر مردم، آیکون برنامه دوربین را در یک جای قابل دسترسی برای راه اندازی سریع دوربین گوشی اندرویدی خود در صفحه اصلی قرار داده‌اند. خب، این یک شگرد خوب است، اما گوشی اندرویدی شما روش های دیگری هم برای راه اندازی دوربین بصورت سریع‌تر دارد. ما با سریع‌ترین راه استفاده از دوربین گوشی‌های اندرویدی شروع می‌کنیم.

گوشی‌های هوشمند اندرویدی، یک میانبر مستقیم برای فعال کردن سریع دوربین گوشی از طریق صفحه قفل را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. شما می‌توانید مسقیما به دوربین گوشی خود دسترسی داشته باشید؛ بدون آنکه حتی قفل صفحه را کاملا باز کرده باشید! به عنوان مثال، در گوشی‌های هوشمند سامسونگ، این آیکون در پایین و سمت راست صفحه دیده می‌شود.

در این جا، به سادگی اسلاید آیکون دوربین را به سمت چپ کشیده و برنامه دوربین از سمت راست اجرا خواهد شد. به همین سادگی! شما می توانید به جای باز کردن قفل گوشی و اجرای برنامه دوربین با سریعترین راه به دوربین گوشی اندروید دسترسی داشته باشید.

توجه داشته باشید که این کار، امنیت صفحه قفل گوشی شما را از بین نخواهد برد و فقط برنامه دوربين را اجرا می کند. شما برای خروج از برنامه دوربین، باید قفل گوشی را باز کنید و از آن خارج شوید.

در این بین، یک روش سریع دیگر هم وجود دارد. سریع‌ترین راه برای اجرای دوربین گوشی‌های اندرویدی از دکمه خاموش و روشن گوشی شما کار می‌کند. این راه نیازی به باز کردن قفل ندارد. این روش فوق العاده سریع است، و دستگاه اندرویدی شما به احتمال زیاد، از آن پشتیبانی می‌کند. تنها کاري که بايد بکنيد، این است که دکمه پاور را دو بار به طور متوالی فشار دهید. اگر دستگاه شما از این روش پشتیبانی کند، دوربین بلافاصله راه اندازی خواهد شد. بنابراین، این بستگی به گوشی شما دارد. در برخی مواقع، این اتفاق به وسیله دکمه تنظیم صدا رخ می‌دهد.

این روش در همه جا کاربرد دارد. شما می‌توانید از یک برنامه متفاوت استفاده کنید. یا حتی می‌توانید گوشی هوشمند خود را در حالی که قفل صفحه هم فعال است، در جیب خود قرار دهید و فقط با دو بار فشار دادن دکمه پاور، دوربین به سرعت راه اندازی خواهد شد.

مشخصاً هیچ چیزی بدتر از دست دادن یک لحظه خاص عکاسی، برای شما وجود ندارد. شما به وسیله این مطلب آموزشی، می‌توانید به خوبی از دوربین گوشی خود استفاده کنید. امیدواریم که شما بتوانید با بهره گیری از این مطلب، تمامی عکس‌های خود را در اسرع وقت به ثبت برسانید!

نظر شما در مورد این روش‌ها چیست؟ آیا شما روش دیگری را سراغ دارید؟ چند بار از این روش‌ها استفاده کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

روی گوشی های شیا باید توی منوی تنظیمات فعالش کرد و با دو بار فشار دادن دکمه ولوم صدا کار میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️