حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی تاشو هواوی P50 Pocket تایید شد + قاب پشتی خاص

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

گوشی تاشویی که انتظار داشتیم با نام Mate V از سوی هواوی معرفی شود، گویا با تغییر نام غیرمنتظره ارایه می شود. با نام گذاری Huawei P50 Pocket باید گفت که به صورت رسمی شاهد قرار گرفتن این دستگاه، تحت پرچم خانواده P50 خواهیم بود. با انتشار ۲ تیزر جدید طراحی تاشو هواوی P50 Pocket تایید شد. همچنین قاب پشتی خاص این دستگاه هم قابل تشخیص است.

طراحی تاشو هواوی P50 Pocket

می دانیم که دوم دی ماه امسال قرار است هواوی گوشی تاشو جدید خود را معرفی کند. هواوی پی ۵۰ پاکت در اسم خود کاملا اشاره می کند که قرار “راحت توی جیب جا بشه (!)” و با تیزر جدید امروز می توانید تاشو بودن آن را رسما تایید کنید.

همانطور که در تیزر رسمی زیر می بینید، در نگاه اول یک موبایل صاف می بینید که سایه آن تاشده است. خب این خودش می تواند اشاره مستقیمی به تاشو بودن گوشی داشته باشد. با این وجود به وضوح می توان لولا دستگاه را نیز دید.

گوشی تاشو هواوی P50 Pocket

گوشی تاشو هواوی P50 Pocket

قاب طرح دار پشتی گوشی و حاشیه های براق نقره ای با گوشه های گرد کاملا قابل توجه است. این قاب پشتی اما برای Huawei هم موضوع قابل ارایه ای دارد و یک تصویر نردیک تر از ان را به عنوان تیزر دیگری ارایه می کند.

همانطور که در تیزر رسمی زیر مشاهده می کنید، به نظر می رسد این چیزی بیشتر از یک طرح ساده گرافیکی است. با بازتاب نور روی سطح زیرین می توان انتظار داشت که قاب پشتی هواوی P50 Pocket شیشه طرح دار برجسته ای است که احتمالا حس لمس جالبی هم خواهد داشت.

هواوی P50 Pocket

هواوی P50 Pocket

نظر شما چیست؟ طراحی گوشی تاشو جدید هواوی را می پسندید؟ احتمالا تا آخر هفته بعد و معرفی رسمی این دستگاه باید شاهد شایعات و اطلاعات رسمی بیشتر درباره این دستگاه باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)