حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X30 با Snapdragon 695 و شارژر ۶۶ واتی به قیمت ٢٣۵ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، اخبار، برترین‌های ترنجی

آنر بالأخره یک عضو جدید دیگر را از سری محبوب X خود معرفی کرد. این دستگاه که Honor X30 نام دارد، از مشخصات ویژه‌ای برخوردار است. امروز، رویداد جدید آنر حول محور رونمایی از گوشی‌های جدید این کمپانی برگزار شد. در ادامه، به جزئیات رونمایی آنر X30 می‌پردازیم.

مشخصات فنی و جزئیات قیمت آنر X30

اواخر تابستان همین امسال بود که Honor X20 معرفی شده بود.

 

آنر X20 با تراشه Dimensity 900 و شارژر ۶۶ واتی رسماً معرفی شد

 

با این حال، آنر با بازگشت خود و یافتن استقلال کامل از هواوی، تصمیم گرفته است که زمان معرفی دستگاه‌های جدید سری X خود را کم‌تر کند. ما پیش از این و زمانی که آنر عضوی از گروه فناوری هواوی بود، اغلب شاهد رونمایی یک نسل از گوشی‌های سری X در هر سال میلادی بودیم. اما جدیداً آنر این فاصله زمانی را به چند ماه تغییر داده است!

به همین جهت، گوشی جدید این خانواده با نام آنر X30 پا به عرصه وجود گذاشته است. این دستگاه، ویژگی‌های جذابی را با خود یدک می‌کشد. امر اجازه بدهید تا بیشتر وارد جزئیات بشویم. در همان نگاه اول، متوجه طراحی خاص این گوشی در میان اعضای سری X آنر می‌شوید قاب پشتی این گوشی، شباهت بی بدیلی به Honor Magic 3 Pro دارد. همچنین در قاب جلویی آن، نمایشگری با حاشیه‌های کم و بسیار نازک به چشم می‌خورد. اگر بگوییم که گوشی‌های جدید آنر از زمان استقلال آن از هواوی، طراحی کم نظیر و ویژه‌ای داشته‌اند، اغراق نکرده‌ایم. این گوشی، در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود.

نمایشگر Honor X30 که قطر ۶.٨١ اینچی دارد، از پنل IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی با حالت راحتی چشم بهره می‌برد. در بالا و مرکز این نمایشگر، حفره نمایشگر واقع شده است. از آن جایی که پنل نمایشگر این گوشی از نوع OLED نیست، آنر آن را با دکمه پاور ادغام کرده و محل قرارگیری آن، بر روی فریم است.

تراشه به کار رفته در Honor X30، اسنپدراگون ۶٩۵ است که یک نسخه پیشرفته‌تر و قدرتمندتر از Snapdragon 690 محسوب می‌شود. آنر در اقدامی عجیب و برای اولین بار، سقف ١٢ گیگابایت حافظه رم را در گوشی‌های سری X و در این گوشی ارائه می‌دهد! نسخه‌های دیگری با ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم در کنار ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل خریداری هستند.

 

تراشه Snapdragon 778G Plus، اسنپدراگون ۶٩۵ ۵جی، اسنپدراگون ۶٨٠ ۴جی و اسنپدراگون ۴٨٠ پلاس رسماً معرفی شدند!

 

دوربین اصلی سه گانه این گوشی، به حسگر تصویر اصلی ۴٨ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی نیز ١۶ مگاپیکسلی است و در همان حفره نمایشگر مرکزی قرار دارد. وزن و ضخامت Honor X30، به ترتیب برابر با ١٨٩ گرم و ٨.٠۵ میلی متر است. خوشبختانه رابط کاربری MagicUI 5.0 در این گوشی، از اندروید ١١ استفاده می‌کند.

ظرفیت باتری این گوشی تازه وارد، ۴,٨٠٠ میلی آمپر ساعت است. همچنین برای شارژ شدن این گوشی، می‌توانید از شارژر ۶۶ واتی موجود در جعبه بهره گیری کنید. در نهایت، Honor X30 یک گوشی جذاب و متفاوت از آنر به نظر می‌رسد. آنر فعلاً جزئیاتی را از عرضه جهانی Honor X30 اعلام نکرده است. اما قیمت آن در چه بازه‌ای است؟ خب، شما می‌توانید قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی را در ادامه مشاهده کنید:

– ۶/١٢٨ گیگابایتی: ١,۴٩٩ یوان (معادل ٢٣۵ دلار آمریکا)

– ٨/١٢٨ گیگابایتی: ١,۶٩٩ یوان (معادل ٢۶٧ دلار آمریکا)

‌- ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ١,٩٩٩ یوان (معادل ٣١۴ دلار آمریکا)

– ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,۲٩٩ یوان (معادل ٣۶١ دلار آمريکا)

آیا آنر X30 را به عنوان جدیدترین میان رده آنر می‌پسندید؟ از نظر شما این گوشی می‌تواند شروع دوره‌ای جدید برای دستگاه‌های سری X آنر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

طراحیش خیلی خوبه …

ali karimi

سلام، بازم آفرین برآنر،ایندفعه هم گوشی خوب با مشخصات عالی زده ووالبته بادقیمت خیلی خوب،ولی خب چیپستس نمیخوام بگم بده ولی قویتر میتونست بزاره ولی خب با این قیمت نباید انتظار بیشتر داشت و همین اسنپ695 خوبه، 5جی هم هستش و از هر2موج sub_6 و موج میلیمتری کوتاهmm wave هم پشتیبانی میکنه، فقط انشاله که سری آتر50و60و همین گوشی به بازار ماهم بیان، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️