حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون تاشو اپل تا سه سال آینده و زودتر از ۲۰۲۴ معرفی نخواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طبق جدیدترین گزارش تحلیلگر معتبر حوزه نمایشگر، Ross Young، انتظار نمی‌رود اپل تا سال 2023 گوشی آیفون تاشو خود را معرفی کند. درعوض، سال 2024 محتمل‌ترین تاریخ هدف برای رونمایی از این دستگاه موردانتظار است.

آیفون تاشو اپل

انتشار شایعات در مورد آیفون تاشو در ماه‌های اخیر روند نزولی به‌خود گرفته است، اما همچنان شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد اپل حداقل درحال کار بر روی نمونه‌های اولیه دستگاه‌های تاشوی خود می‌باشد. در سپتامبر 2020، بیان شد که سامسونگ چند نمونه اولیه از نمایشگر تاشو را برای اهداف آزمایشی در اختیار اپل قرار داده است و همچنین شایعاتی مبنی‌بر همکاری اپل با LG Display نیز به‌گوش می‌رسید.

در ماه می، مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، بیان کرد که این شرکت درحال تلاش برای عرضه یک گوشی تاشو با نمایشگر OLED منعطف ۸ اینچی در سال ۲۰۲۳ می‌باشد، اما وی از آن زمان تاکنون چیز دیگری درباره این پروژه اپل برای دستگاه‌های تاشو خود اعلام نکرده است. همچنین بلومبرگ در ماه ژانویه اعلام کرد که اپل “مراحل اولیه” یک آیفون تاشو را آغاز کرده است، اما توسعه این دستگاه در آن زمان فراتر از نمایشگر گسترش نیافته بود.

آیفون تاشو اپل

آیفون تاشو اپل

در ادامه، Kuo معتقد است که گوشی‌های هوشمند تاشو برای همه برندهای اصلی تولیدکننده تلفن‌های همراه، به یک «محصول لازم» تبدیل می‌شوند و سامسونگ نیز قطعاً بر روی تکمیل گوشی هوشمند تاشو خود کار کرده است. در اواسط سال جاری، غول کره‌ای گلکسی زد فولد 3 را معرفی کرد که سومین نسخه از گوشی هوشمند تاشو این شرکت به‌شمار می‌رود.

دستگاه‌های گلکسی فولد اولیه سامسونگ با مشکلات متعددی مواجه بودند، اما این شرکت اکنون سه سال فرصت دارد تا با عدم عرضه یک دستگاه قدرتمند از سوی رقبای خود درزمینهٔ گوشی‌های هوشمند تاشو، اشکالات خود را برطرف کند. اگر اپل تصمیم بگیرد که در سال 2023 یا 2024 یک گوشی هوشمند تاشو را عرضه کند، در آن زمان این کمپانی می‌بایست پیش از همه با سامسونگ در این حوزه به رقابت بپردازد؛ شرکتی که اکنون چندین سال تخصص درزمینهٔ دستگاه‌های تاشو دارد.

کو پیش‌تر گفته بود که اپل برای عرضه یک آیفون تاشو تا سال 2023 باید «مشکلات کلیدی فناوری و تولید انبوه» را حل کند، بنابراین تعجبی ندارد که این فناوری تا سال 2024 به‌تعویق بیفتد.

نظر شما چیست؟ آیا اپل قادر خواهد بود اولین سری از آیفون‌های تاشو خود را زودتر از سال ۲۰۲۴ به‌دست مشتریان برساند؟ فناوری تاشو سامسونگ تا آن زمان تا چه اندازه پیشرفت خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی