حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماره کد سری گلکسی اس ۲۲ در صفحه پشتیبانی رسمی وب‌سایت سامسونگ نمایان شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درحال‌حاضر، هنوز مشخص نیست که سامسونگ دقیقا چه زمانی از پرچمداران جدید سری Galaxy S22 خود رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود خانواده جدید گوشی‌های بالارده سامسونگ، در اولین ماه از سال جدید میلادی به‌صورت رسمی معرفی شده و کمتر از یک ماه پس از آن نیز به بازار عرضه شوند. حال، به‌تازگی شماره کد مختص به هر سه عوض سری گلکسی اس ۲۲ در صفحه پشتیبانی وب‌سایت رسمی سامسونگ چین منتشر شده که به معرفی زودهنگام این گوشی‌ها اشاره دارد.

شماره کد سری گلکسی اس ۲۲

طبق اطلاعات تأیید نشده، امسال رویداد Unpacked در ماه ژانویه و یا فوریه برگزار خواهد شد، اما زمان عرضه گوشی‌ها نسبت به سال گذشته به جلو کشیده شده و در ماه فوریه می‌باشد. تا آن زمان، فرصت زیادی باقی نمانده و کمپانی سامسونگ از هم‌اکنون درحال آماده‌سازی خود برای برگزاری این رویداد است. در همین راستا، اوایل امروز وب‌سایت رسمی سامسونگ شعبه چین میزبان شماره کد سری جدید گلکسی اس ۲۲ بوده که در تصویر پایین به آن‌ها اشاره می‌شود.

به‌طور خاص، رده‌بالاترین گوشی این سری یعنی Galaxy S22 Ultra شماره کد S908U را داراست. البته چندی پیش اشاره کردیم که درنهایت نام تجاری این گوشی ممکن است Galaxy S22 Note باشد. متأسفانه، صفحه پشتیبانی این گوشی، شایعه مذکور را تأیید یا رد نمی‌کند.

شماره کد سری گلکسی اس ۲۲

شماره کد سری گلکسی اس ۲۲

همچنین صفحات پشتیبانی برای SM-S901U و SM-S906U، با نام مستعار Galaxy S22 و +Galaxy S22 نیز ایجاد شده است. توجه داشته باشید که «U» دراینجا نشان‌دهنده نسخه مخصوص آمریکا این گوشی‌ها می‌باشد، بنابراین این مدل‌ها درحقیقت متعلق‌به سامسونگ چین نیستند (مدل‌های چین به «0» ختم می‌شوند).

از بنچمارک‌هایی که چند روز پیش مشاهده شد، می‌دانیم که مدل‌های آمریکایی (U) و مدل‌های کره‌ای (N) از تراشه پرچمدار تازه‌معرفی‌شده‌ی Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام بهره می‌برند. مدل بین‌المللی اما، به‌احتمال‌زیاد با چیپست Exynos 2200 عرضه خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود که پیش از معرفی رسمی سری گلکسی S22، سامسونگ قصد دارد گوشی پرحاشیه‌ی امسال خود یعنی Galaxy S21 FE را در ماه آینده رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ پرچمداران جدید سری گلکسی اس ۲۲ چه زمانی معرفی و بازار عرضه خواهند شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی