حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر آنر مجیک فولد 5G فاش شد؛ رونمایی احتمالی در چارک اول ۲۰۲۲

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، رندر، شایعات

آنر از زمانی که با جدا شدن از هواوی به یک برند مستقل تبدیل شد، فعالانه دستگاه های جدیدی را به بازار عرضه کرده است. پس از معرفی چند دستگاه پریمیوم، اکنون این شرکت قصد دارد تلفن های تاشو خود را وارد بازار کند. چند ماهی است که گزارش‌هایی درباره گوشی‌های هوشمند تاشو آنر به گوش می‌رسد. اکنون، رندر تلفن تاشو این شرکت با نام آنر مجیک فولد 5G منتشر شده است.

مشخصات و رندر آنر مجیک فولد 5G فاش شدند

از نظر طراحی، گوشی هوشمند تاشوی آینده آنر شبیه به سری گلکسی زد فولد سامسونگ است. طبق گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد دستگاه تاشو دیگری را نیز روانه بازار کند. همان‌طور که در گزارش های قبلی نیز اشاره کردیم، آنر دو دستگاه تاشو با نام های Honor Magic Fold و Honor Magic Wing را در دست توسعه دارد. این دستگاه ها پس از عرضه در بازار، توانایی رقابت با گوشی های تاشو برند های دیگر از جمله سامسونگ، شیائومی و هوآوی را خواهند داشت.

مطابق با گزارشات و رندر منتشر شده، آنر مجیک فولد 5G با نمایشگری ۸ اینچی و رزولوشن ۲۲۰۰ در ۲۴۸۰ پیکسل عرضه خواهد شد. تراشه ای هشت هسته ای با یک هسته Cortex A-77 با فرکانس ۳.۱۳ گیگاهرتز، سه هسته Cortex A-77 با فرکانس ۲.۵۴ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex A-55 با فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

رندر آنر مجیک فولد 5G

گزارش GizmoChina ادعا می‌کند آنر مجیک فولد ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد داشت. رندر منتشر شده از آنر مجیک فولد، اشاره به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی آن دارد. انتظار می‌رود دوربین سلفی نیز رزولوشنی ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد. برخی گزارشات اولیه مدعی هستند که این تلفن هوشمند تاشو به اندروید ۱۱ مجهز خواهد بود. اما با توجه به زمان معرفی این دستگاه (سه ماه ابتدایی ۲۰۲۲) انتظار می‌رود که گوشی تاشو آنر از سیستم عامل اندروید ۱۲ برخوردار باشد. انرژی مورد نیاز Honor Magic Fold 5G توسط یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری تامین خواهد شد. البته که این دستگاه به فناوری شارژ سریع نیز مجهز است، اما متاسفانه اطلاعاتی درباره توان دقیق این شارژر در دست نیست.

نشان تجاری Magic Fold و Magic Wing توسط آنر ثبت شد

عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو می‌تواند به آنر کمک کند تا سهم بازار خود را در کشور چین افزایش دهد. این برند در حال حاضر ۱۵ درصد از بازار تلفن های هوشمند کشور مذکور را به خود اختصاص داده است. آنر در حال حاضر سومین برند پرفروش کشور چین است.

با توجه به رندر و مشخصات منتشر شده، نظر شما درباره تلفن هوشمند تاشو آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، بازم مثل همیشه میگم افریندبر آنر، واقعا عملکردش بعد جدایی از هوآوی خیلی خیلی عالی شده و روبه جلو داره حرکت میکنه و هوشمندانه، الانم که میخواد گوشیهای تاشو وارد بازار کنه به مشخصات عالی، فقط من یه مورد رو نفهمیدم، مشخصات چیپستی که گفته شده واسه کدوم برنده، کوالکوم، یا مدیاتک، چون مسلمأ اگزینوس نیستش، البته بیشتر به مشخصات کایرین 9000 میخوره با اون هسته ها و سرعت دقیقا به کایرین هواوی میخوره؟؟ خب با عقلم جور در نمیاد چون هواوی که تحریمه، تازه اگه هم چیپ کایرین 9000 اگه هنوز ذخیره داشته باشه واسه خودشه احتیاج داره وبه کسی نمیده تازه اگه بخواد به آنر هم بفروشه آنر نباید قبول کنه چون اونوقت این آمریکا به همه چیز میاد بهش گیر میده ووتحریمم دنبال سرش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی