حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی S22 و S22 پلاس در FCC رویت شد؛ کاهش ظرفیت باتری

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات، موبایل

خانواده گلکسی S22 سامسونگ یکی از مورد انتظارین دستگاهایی هستند که کاربران زیادی منتظر معرفی و عرضه آن می‌باشند. به تازگی مشخصات گلکسی S22 و S22 پلاس در FCC رویت شده است که کاهش ظرفیت باتری را نمایش نشان می‌دهد. با ترنجی همراه باشید.

مشخصات گلکسی S22 و S22 پلاس در FCC؛ کاهش ظرفیت باتری در کنار تجهیز به تکنولوژی 5G

وب سایت MySmartPrice می‌گوید که رد و نشان گلکسی S22 و S22 پلاس به تازگی در FCC مشاهده شده است. بنابراین شاید گلکسی S22 الترا چندان از قافله عقب نباشد. این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه این گوشی هوشمند در خاک آمریکا است و شایعات مربوط به تعویق در معرفی و عرضه سری S22 ممکن است درست نباشد. پس یعنی به زودی این دستگاه‌ها قرار است معرفی شوند.

کوچک‌ترین عضو خانواده S22 در FCC با نام SM-S901U مشاهده شده که ویژگی‌های ارتباطی آن شامل اتصالات 5G و همچنین Wi-Fi 6E است. اطلاعات و مشخصات گلکسی S22 پلاس نیز کمی بیشتر است. زیرا این دستگاه که با کد SM-S906U مشخص شده است، مشخصات باتری نیز همراه با آن ذکر شده است. کد EB-BS906ABY هم چیزی نیست به جز بسته‌ای که قبلا در یک پایگاه داده مجوزهای کره‌ جنوبی فاش شده بود. بنابراین شایعات مربوط به کاهش ظرفیت باتری S22 و S22 پلاس به دلیل طراحی جدید و بهبود یافته خانواده گلکسی اس 22، درست بود.

قاب شفاف سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا طراحی قاب دوربین آن را تایید می کند

مشخصات دوربین ۲ عضو خانواده گلکسی اس ۲۲ لو رفت: دوربین تله واقعی 3X

باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی که در مشخصات FCC این دستگاه تایید شده است، 300 میلی‌آمپر ساعت کمتر از باتری موجود در S21 پلاس است، بنابراین امیدواریم که پردازنده جدید و بهینه‌تر اسنپدراگون 8 نسل 1 و فناوری بهبود یافته صفحه‌نمایش دستگاه، کاهش ظرفیت باتری را جبران کند. لیست باندهای 5G که سری S22 از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، بیشتر و گسترده‌تر از مدل‌های S21 است. همانطور که تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است با اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام و مودم جدید X60 که عرضه شود که از نظر تئوری قادر به انجام دانلود با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه با شبکه 5G است.

تصاویر سامسونگ Galaxy S22 Ultra به صورت زنده منتشر شد!

همچنین یک قاب LED View برای خانواده S22 نیز توسط کمیسیون ارتباطات فدرال تأیید شده است، بنابراین تراشه‌های مورد استفاده برای گوشی‌های بعدی سامسونگ احتمالا از نسل جدید خواهند بود. زیرا معمولا یک الی دو ماه قبل از مشاهده رسمی یک دستگاه در FCC، مشخصات نهایی تراشه آن، نهایی می‌شود.

مشخصات Galaxy S22/S22+ و قاب LED View در FCC

مشخصات گلکسی S22 و S22 پلاس در FCC

طراحی جدید سری Galaxy S22 باتری‌های کوچک‌تری را به همراه دارد

با توجه به شایعاتی مبنی بر اینکه گلکسی S22 و S22 پلاس از سنسور اصلی جدید و بزرگ‌تر 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ استفاده خواهند کرد، پس احتمالا لنزهای بزرگ‌تری در پشت دستگاه وجود خواهد داشت و این یکی از معدود تفاوت‌های بصری در آن سمت است، بنابراین ممکن است طراحی نهایی دستگاه، همانند این تصاویر مفهومی خانواده S22 به نظر برسند که توسط LetsGoDigital به تصویر کشیده شده است.

تصاویر مفهومی گلکسی S22 پلاس

مشخصات گلکسی S22 و S22 پلاس در FCC

از سوی دیگر، به گفته بسیاری از منابع تولید کنندگان قطعات مرتبط داخلی از Lanzuk، تغییرات بزرگی در جلوی دستگاه رخ می‌دهد، به طوری که ممکن است قاب جلوی دستگاه در سری گلکسی S22 نازک‌تر شود. این چندمین بار است که می‌شنویم سامسونگ در حال کاهش حواشی و ارتفاع قاب دستگاه است، بنابراین ممکن است در این نسل چنین چیزی را مشاهده نمائیم.

رندرهای جدید سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا را ببینید

همچنین نسبت تصویر جدید 19.3:9 که چندی پیش توسط افشاگر معروف Ice Universe به آن اشاره شد، دوباره با گفتن این موضوع که طول عمودی دستگاه به طور کلی کاهش خواهد یافت، تکرار می‌شود. اگر در گلکسی S22 از یک طول بلند و عرض باریک به یک طول کوتاه‌تر و عرض بیشتر سوئیچ کنیم، کاملا منطقی‌تر است. Lanzuk همچنین اندازه و ضخامت نمایشگر دقیق S22 و S22 پلاس را در ماه گذشته منتشر کرد و همچنین خبر از کاهش ظرفیت باتری نیز داد. بدین ترتیب ابعاد و باتری این دو دستگاه به این صورت است:

  • گلکسی اس 22 دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی، ضخامت 7.6 میلی‌متری و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است
  • گلکسی اس 22 پلاس، دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی، ضخامت 7.6 میلی‌متری و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است

این یک کاهش کلی در تمام ابعاد دستگاه است. زیرا شاهد یک صفحه نمایش کوتاه‌تر، یک بدنه نازک‌تر و یک باتری کوچک‌تر برای تطبیق با ابعاد جدید دستگاه نسبت به آن چه که منابع مختلف می‌گویند هستیم. بدین ترتیب شایعات این بخش نیز به نظر درست می‌باشد. اما نباید ابعاد و ارتفاع کمتر نمایشگر دستگاه ذهن شما را منحرف کند، زیرا به لطف قاب عریض این دستگاه، گوشی‌ها با ظاهری کوتاه‌تر و عریض‌تر همراه هستند. به علاوه، با کمک حاشیه‌های باریک‌تر در بالا و پایین دستگاه، انتظار می‌رود اعضای سری گلکسی S22، نسبت به نمونه‌های قبلی خود صفحه نمایش بهتری داشته باشند.

گلس محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا طراحی مستطیلی مشابه سری Note را تایید کرد

 

توان شارژر گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ بیشتر از نسل قبل است

به گفته phonearena، آخرین مورد که چندان هم کم‌ اهمیت نیست، این است که ظاهرا در گلکسی S22 علاوه بر رنگ‌هایی که S21 در آن عرضه شده، دو رنگ جدید نیز عرضه خواهد شد. اما هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا این رنگ‌ها برای کسانی است که گوشی خود را از فروشگاه سامسونگ سفارش می‌دهند یا خیر.

این اولین بار نیست که می‌شنویم گلکسی اس 22 دارای بدنه و نمایشگر کوتاه‌تر و عریض‌تر و همچنین باتری‌هایی کم ظرفیت‌تر خواهد بود. اما اکنون می‌دانیم که دلیل این کار توسط سامسونگ چه بوده است. گواهی FCC برای S22 پلاس، باتری شایعه شده 4500 میلی آمپر ساعتی را تایید می‌کند و اساساً می‌گوید که نسبت جدید دستگاه و طراحی زیباتر آن در انتظار خریداران S22 و S22 پلاس است.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ شما طراحی عریض‌تر با طول کمتر را می‌پسندید یا یک طراحی با عرض کم و ارتفاع بیشتر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان