حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی Pixel 6a گوگل مشابه سری پیکسل ۶ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

طراحی برجسته و جسور سری Pixel 6 واقعا قابل توجه است. من یکتایی ظاهر دستگاه را در بالاترین اولولیت طراحی آن قرار می دهم و به همین دلیل از انتخاب گوگل راضی هستم. اگر می خواهید سری Pixel 6 بخرید اما به امید نمونه ارزان تر a نشسته اید، خبر خوبی که دارم این است: طراحی Pixel 6a گوگل مشابه سری پیکسل ۶ خواهد بود. در حقیقت شاید نه دقیقا همان طراحی اما مشابه آن است.

طراحی Pixel 6a گوگل

با این دید باید به پیکسل 6a نگاه کرد که شاید همان تراشه جذاب Tensor را ارایه کند و طراحی مشابه با سری پیکسل ۶ را عرضه کند اما حسگرهای دوربین بزرگ مدل های گران تر را ندارد. خب طبیعی هم هست اما حتما می تواند خروجی تصویر خوبی را ارایه کند، چرا؟ چون ما از یک پیکسل گوگل همین را انتظار داریم.

درباره طراحی باید بگویم که امروز یک قالب آلومینیومی از پیکسل 6a منتشر شده است و ظاهر کلی را نشان می دهد. بر اساس همین قالب می توانید به عنوان تصویر اصلی مطلب (تصویر بالا) یک رندر ببینید.

نمای جلویی در قالب پیکسل 6a که محل حسگراثرانگشت درون نمایشگر و سوراخ نمایشگر را نشان می دهد

نمای جلویی در قالب پیکسل 6a که محل حسگراثرانگشت درون نمایشگر و سوراخ نمایشگر را نشان می دهد

در تصویر بالایی نمای جلویی در قالب پیکسل 6a را می بینیم که محل حسگراثرانگشت درون نمایشگر و سوراخ نمایشگر را نشان می دهد. این نشان می دهد که در گوشی اقتصادی گوگل هم باید حسگر اثرانگشت درون نمایشگر و طراحی به روزتر سوراخ نمایشگر را انتظار داشته باشیم.

با تأیید رندرهای قبلی، به نظر می‌رسد که گوگل اکنون برای همیشه از جک هدفون صرف نظر می‌کند، زیرا ماکت پیکسل 6a فضایی برای جک هدفون ندارد. پیش از این، گوگل جک را در گوشی‌های رده پایین‌تر سری a خود حفظ می‌کرد و این یک ویژگی قابل تقدیر بود.

نمای پشتی پیکسل 6a که طراحی قاب دوربین برجسته مشابه پیکسل ۶ را نشان می دهد

نمای پشتی پیکسل 6a که طراحی قاب دوربین برجسته مشابه پیکسل ۶ را نشان می دهد

مشخصات احتمالی پیکسل 6a

در حالی که همه ما منتظر اطلاعات بیشتر هستیم اما دست‌مان خیلی هم خالی نیست. مثلا ما می دانیم که احتمالا پیکسل 6a صفحه نمایش 6.2 اینچی FHD دارد که امیدواریم رفرش ریت بالا باشد اما چیزی قطعی نیست. همچنین درباره دوربین احتمالا دوگانه آن اطلاعات دقیقی نداریم و باید منتظر اطلاعات رسمی باشیم.

نظر شما درباره پیکسل 6a احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)