حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 11 LE در هفته جاری معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

با اینکه انتظار می‌رود شیائومی تا پایان ماه جاری میلادی سری شیائومی ۱۲ را معرفی کند. اما به نظر می‌رسد که این شرکت چینی برنامه ای برای عرضه گوشی هوشمند دیگری از سری Mi 11 دارد. گفته می‌شود تلفن هوشمند شیائومی 11 LE در هفته جاری معرفی خواهد شد.

شیائومی 11 LE هجدهم آذر معرفی خواهد شد

طبق گزارش Xiaomiui، شیائومی احتمالا به زودی یک گوشی هوشمند جدید با نام Mi 11 LE را در چین عرضه خواهد کرد. بله درست خواندید! کد های MIUI دستگاه مذکور را با نام تجاری «Mi» به جای نام تجاری جدید «شیائومی» نشان می‌دهد.

داده های TENAA خبر از آن می‌دهند که گوشی مذکور با اسم رمز Lisa و شماره مدل 2107119DC در دست توسعه بوده است. مشخصات شیائومی 11 LE نشان می‌دهد که با محصول جدیدی روبرو نیستیم. و این تلفن هوشمند در حقیقت همان شیائومی ۱۱ لایت ان ای فایوجی است. اما بنا به دلایلی، با نام جدیدی در کشور اصلی این شرکت فروخته خواهد شد.

Xiaomi 11 Lite NE 5G

خوشبختانه این تمام اطلاعاتی نیست که از این گوشی هوشمند می‌دانیم. وب‌سایت GizmoChina مدعی است که شیائومی 11 LE در نهم دسامبر (هجدهم آذر ماه) معرفی خواهد شد. این دستگاه با رابط کاربری MIUI 12.5 و به طور دقیق تر با نسخه فریمور V12.5.6.0.RKOCNXM مبتنی بر اندروید ۱۱ به دست کاربران خواهد رسید.

اگرچه این گوشی با نام Mi 11 LE در برخی منابع دیده شده است. اما احتمال زیادی وجود دارد که به عنوان Xiaomi 11 LE 5G در چین معرفی شود. در حال حاضر، ما مطمئن نیستیم که LE مخفف چیست. احتمالاً به معنای نسخه لایت یا «Lite Edition» است. اگر به خاطر داشته باشید، پسوند NE در شیائومی ۱۱ لایت 5G NE مخفف «New Edition» بود.

شیائومی ١١ لایت NE معرفی شد: همان Mi 11 Lite 5G با Snapdragon 778G!

 

شیائومی ۱۱ لایت NE 5G در حقیقت همان Mi 11 Lite 5G است. با این تفاوت که نیروی پردازشی این گوشی هوشمند به جای اسنپدراگون 780G توسط تراشه اسنپدراگون 778G تأمین می‌شود. با آنکه شیائومی 11 LE هنوز به طور رسمی در چین معرفی نشده است. اما می‌دانیم که به احتمال زیاد همان Mi 11 Lite NE 5G اما با اسمی متفاوت خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا به راستی ری‌برند های متعدد و یا تغییر نام های یک محصول واحد می‌تواند باعث افزایش فروش آن در بازار های مختلف شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

شیایومی دست سامسونگ از پشت بسته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی