حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه اولیه ایرپادز و آداپتور شارژر ۲۹ واتی شفاف اپل را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، کانسپت

تاکنون شاهد ارائه چندین محصول مختلف اعم از گوشی هوشمند و ایربادز توسط شماری از تولیدکنندگان بوده‌ایم که از طراحی شفاف بهره برده به‌طوری‌که نحوه چیدمان قطعات آن‌ها، بدون باز کردن دستگاه، به‌خوبی قابل مشاهده است. به‌هرحال هستند افرادی که این سبک طراحی را پسندیده و حتی حاضرند هزینه بیشتری نسبت به قیمت پایه دستگاه را برای تصاحب آن بپردازند. به‌تازگی، تصاویر نمونه اولیه ایرپادز و یک آداپتور شارژر 29 واتی اپل با طراحی شفاف توسط کلکسیونر محصولات این شرکت، Giulio Zompetti در توییتر به‌اشتراک گذاشته شده است که در ادامه، نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

ایرپادز و آداپتور شارژر ۲۹ واتی شفاف اپل

نمونه اولیه که به‌نظر می‌رسد ایرپادز نسل اول یا دوم باشد، دارای پلاستیک شفاف در امتداد ساقه و اطراف قسمت بیرونی هدفون بوده، اما پلاستیک سفید معمولی قسمت داخلی هدفون که در داخل گوش قرار می‌گیرد را حفظ کرده‌اند.

گاهی اوقات از پوشش‌های شفاف برای نمونه‌های اولیه در شماری از دستگاه‌ها استفاده می‌شود تا مهندسان بتوانند مستقیماً درون آن را ببینند.

کمپانی اپل نیز، پیش از این به استفاده از پوشش‌های شفاف برای نمونه‌های اولیه معروف بوده که قدمت آن به مکینتاش کلاسیک بازمی‌گردد. دیگر نمونه‌های اولیه دستگاه‌های اپل مانند مکینتاش پرتابل و نیوتن در طول سال‌ها پدیدار شده‌اند، اما این اولین باری است که بدنه شفافی را بر روی یک دستگاه اپل که به‌تازگی عرضه شده است، می‌بینیم.

ایرپادز و آداپتور شارژر ۲۹ واتی شفاف اپل

ایرپادز و آداپتور شارژر ۲۹ واتی شفاف اپل

شما ممکن است برخی شباهت‌های تصادفی را بین این نمونه اولیه ایرپادز با طراحی هدفون بی‌سیم Nothing Ear (1) که به‌عنوان رقیب ارزان‌قیمت AirPods Pro نیز به‌شمار می‌رود، مشاهده کنید.

همچنین در هفته گذشته، این کلکسیونر تصاویری از نمونه اولیه آداپتور شارژر 29 واتی اپل با بدنه شفاف را به‌اشتراک گذاشت. آداپتور برقی 29 واتی اپل، همراه با مک بوک 12 اینچی این شرکت عرضه شد، اما در سال 2018 و با توقف تولید مک بوک مذکور، فروش این آداپتور نیز متوقف شده و جای خود را به یک آداپتور جدید ۳۰ واتی داد.

زومپتی یک مجموعه‌دار مشتاق دستگاه‌های نمونه اولیه اپل است و پیش‌تر تصاویری از نمونه اولیه اپل واچ سری 3 با کانکتورهای اضافی، یک آیپد اصلی با دو پورت 30 پینی، یک نمونه اولیه آیفون 12 پرو، یک آیپاد تاچ نسل سوم با دوربین پشتی، نمونه‌های اولیه کمیاب اپل واچ و مهم‌تر از همه، نمونه اولیه پد شارژ وایرلس چند دستگاهی AirPower اپل را به‌اشتراک گذاشته است.

نظر شما راجع‌به نمونه اولیه ایرپادز و آداپتور شارژر ۲۹ واتی اپل با طراحی شفاف چیست؟ آیا شما این ظاهر را پسندیده و علاقه داشتید که اپل یک گزینه رسمی مشابه را به سبد محصولات خود اضافه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی