حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی به‌تبعیت از اپل به‌دنبال راه‌اندازی خدمات تعمیرات خانگی خود با نام Xiaomi Cares است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

هفته گذشته، اپل طی اعلامیه‌ای غافلگیرکننده، برنامه تعمیر سلف سرویس خود را معرفی کرد که طبق آن، این شرکت زین‌پس به کاربران آیفون اجازه می‌دهد خودشان گوشی‌هایشان را تعمیر کنند. برای شرکتی که تا پیش از این، در نگرش ضد حق تعمیر توسط خود کاربر بسیار سخت‌گیر بوده است، این یک برنامه ویژه به‌شمار می‌رود. حال،‌ کمپانی شیائومی که به‌عنوان اپل چین نیز شناخته می‌شود، به‌صورت رسمی اعلام کرده که برنامه تعمیرات خانگی خود را به‌زودی راه‌اندازی خواهد کرد و هند، اولین کشور بهره‌مند از این خدمات خواهد بود.

خدمات تعمیرات خانگی شیائومی

اکنون، به‌نظر می‌رسد که یک سرویس تعمیرات خانگی شیائومی ممکن است در راه باشد. حساب رسمی توییتر شیائومی هند این توییت را منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد به چنین سرویسی اشاره دارد.

بدیهی است که این اطلاعیه به‌صراحت چیزی در مورد تعمیرات خانگی شیائومی بیان نمی‌کند. با این حال، تأکید بر “شما” و بخش “خدمات ساده‌شده” در تصویر به چنین برنامه‌ای اشاره دارد. همچنین، شیائومی سابقه طولانی در پیروی از اپل به‌منظور الهام گرفتن داشته است، بنابراین منطقی است که شیائومی راه اپل را در اینجا دنبال کند.

خدمات تعمیرات خانگی شیائومی

خدمات تعمیرات خانگی شیائومی

مدتی پس از انتشار این توییت، یکی از سخنگویان شیائومی در بیانیه‌ای در مورد برنامه‌های این شرکت توضیح داد:

 “راه‌حل آتی ما به نام Xiaomi Cares، با تقویت تعهد ما نسبت به طرفداران و مشتریان شیائومی، راه‌حلی یکپارچه برای همه نیازهای خدمات و پشتیبانی خواهد بود.

 Xiaomi Cares با هدف آسان‌تر کردن خدمات پشتیبانی و سهولت استفاده مصرف‌کننده برنامه‌ریزی شده است.

به‌خاطر داشته باشید که این برنامه توسط حساب هند شیائومی معرفی شده؛ بنابراین، منطقی است که فرض کنیم این امر حداقل در ابتدا در بازار هند آغاز می‌شود.

اگر این اتفاق بیفتد، شیائومی احتمالاً اولین تولیدکننده اندرویدی خواهد بود که برنامه خدماتی خود را در پاسخ به اپل راه‌اندازی می‌کند. در ادامه امیدواریم که شرکت‌های بیشتری از این روند پیروی کنند، زیرا توانایی افراد برای انجام تعمیرات ساده گوشی‌هایشان مفید، ضروری و درمجموع کار درستی است.

دیدگاه شما پیرامون راه‌اندازی خدمات تعمیرات شیائومی با نام Xiaomi Cares به‌تبعیت از برنامه تعمیر سلف سرویس اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی