حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز بنچمارک Snapdragon 8 Gen 1 فاش شد: بیشتر از Dimensity 9000

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | بنچمارک، پردازشگرها، شایعات، کوالکام

تراشه‌های کوالکام برای امسال، هنوز تمام نشده‌اند. زیرا تراشه پرچمدار کوالکام نیز تا پایان سال جاری میلادی، بالأخره معرفی می‌شود. تراشه Snapdragon 8 Gen 1، پرچمدار بعدی کوالکام است. حال، امتیاز بنچمارک Snapdragon 8 Gen 1 فاش شده است که خبرهای خوبی را به همراه دارد.

امتیاز بنچمارک Snapdragon 8 Gen 1 فاش شد: بیشتر از رقیب تایوانی

مدتی پیش گفتیم که نام اسنپدراگون ٨ Gen 1، احتمالاً جایگزین Snapdragon 898 است.

 

تراشه Snapdragon 8 Gen 1: نام احتمالی جایگزین Snapdragon 898!

 

حال به گزارش Notebookcheck، تغییر نام تراشه بعدی کوالکام و تبدیل شدن اسنپدراگون به یک برند جدا، سبب شده‌اند تا شاهد ظهور عصر جدیدی از تراشه‌های Snapdragon باشیم. ما پیش از این، زیاد در مورد شایعات تراشه جانشین Snapdragon 888 شنیده‌ایم. این تراشه، ممکن است در تاریخ ٩ تا یا ١١ آذر معرفی شود.

به همین ترتیب، امتیاز بنچمارک Snapdragon 8 Gen 1 در AnTuTu فاش شده است. جالب اینجاست که امتیاز Dimensity 9000 هم پیش‌تر در AnTuTu فاش شاه و این امتیاز، واقعاً حقیقت داشت. اما آنچه که تصویر فاش شده از بنچمارک Snapdragon 8 Gen 1 نشان می‌دهد، امتیاز ١,٠٣۵,٠٢٠ است! بنابراین، آمریکایی‌هایی هم از امتیاز ١ میلیونی در این بنچمارک گذر خواهند کرد.

برای مقایسه، تراشه Dimensity 9000 پیش از این در بنچمارک AnTuTu با عبور از مرز ١ میلیون، امتیاز ١,٠٠٧,٣٩۶ را کسب کند. این تنها ٢.۶ درصد کم‌تر از امتیاز کسب شده توسط پرچمدار جدید کوالکام است. در نتیجه کسب این امتیازات، می‌توانیم شاهد رقابت سهمگینی میان مدیاتک و کوالکام باشیم.

با این حال امتیاز فاش شده، مجموع امتیاز کسب شده است. بنابراین، نمی‌توان امتیاز هر بخش را در این تصویر به صورت جداگانه مشاهده کرد. همچنین با توجه به غیررسمی بودن تصویر، می‌توان گفت که احتمال نادرست بودن آن نیز وجود دارد.

همچنین شایان ذکر است که امتیاز تراشه‌های اپل و پلتفرم‌های اندرویدی، در AnTuTu قابل مقایسه نیستند. اما با توجه به این که Dimensity 9000 در بخش چند هسته‌ای بنچمارک گیک بنچ، در حد Apple A15 Bionic بود، می‌توان گفت که حتی Snapdragon 8 Gen 1 یک رده بالاتر از آن‌ها خواهد بود!

نظر شما در مورد این امتیاز Snapdragon 8 Gen 1 چیست؟ آیا این تراشه می‌تواند عنوان قدرتمندترین تراشه موبایل را از آن خود کند؟ شما بیشتر منتظر ارائه کدام یک از تراشه‌های مورد انتظار هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

عالی رقابت نفس گیره 👌

AŁɪ

منتظر بررسی شدن جفتشون هستم و تست های پایداری پرفورمنس و پایدار بودن همین امتیاز …

Mahdi

۲۰ هزار تا که چیزی نیست مهم عملکرده که اونجا باید خودش نشون بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️