حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y76 با تراشه Dimensity 700 و شارژر ۴۴ وات معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

در اوایل ماه میلادی جاری بود که ویوو، گوشی هوشمند Y76s 5G را در چین با مشخصاتی مانند تراشه Dimensity 810، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۴۴ وات معرفی کرد. اکنون نیز این شرکت، ویوو Y76 را با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه ضعیف‌تری نسبت به Y76s رسما معرفی کرده است.

ویوو Y76 چه مشخصاتی دارد؟

ابعاد تلفن هوشمند جدید میان رده ویوو ۱۶۳.۸۴×۷۵×۷.۷۹ میلی متر است. صفحه نمایش ویوو Y76 اندازه ای ۶.۵۸ اینچی داشته و از تکنولوژی IPS LCD، رزولوشن FullHD+ و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ استفاده می‌کند. دوربین سلفی نیز در یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. این نمایشگر توانایی تولید نور حداکثر ۴۶۰ نیتی را دارد. و شرکت سازنده اعلام می‌کند که ۹۰.۶ درصد از فضای قاب جلویی گوشی را صفحه نمایش به خود اختصاص داده است.

Vivo Y76s

برای این تلفن هوشمند یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی در نظر گرفته شده است. در پنل پشتی ماژول سه گانه دوربین دیده می‌شود، که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیگر است. دوربین این گوشی ویژگی هایی مانند حالت شب، گرفتن لرزش دست در حین فیلم‌برداری، زیبایی چهره، فیلم‌برداری Full HD و فیلمبرداری اسلوموشن را ارائه می‌دهد.

مطابق با گزارش GizmoChina، نیروی پردازشی ویوو Y76 توسط تراشه مدیاتک Dimensity 700 و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تأمین می‌شود. همچنین این دستگاه ۴ گیگابایت رم مجازی در اختیار شما قرار می‌دهد. و از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربری FunTouch 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ به صورت پیش فرض بر روی Vivo Y76 نصب شده است. باتری این تلفن هوشمند ظرفیتی ۴,۱۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه که می‌توان به آن اشاره کرد، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۱، GPS، USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و سنسور اثر انگشت است.

ویوو Y76s با دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی و Dimensity 810 معرفی شد

ویوو Y76 با قیمت ۱,۲۹۹ رینگیت (حدود ۳۱۰ دلار) در مالزی عرضه خواهد شد. این گوشی در دو رنگ عرضه می‌شود که «آسمان نیمه شب» و «شفق کیهانی» نام دارند. متاسفانه هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند دقیقا در کدام مناطق عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره Vivo Y76 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی