حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتورولا Edge S30 Transformers ادیشن پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا هفته گذشته ۵ گوشی هوشمند را معرفی کرد که یکی از آنها Moto G200 بود. انتظار می‌رود این دستگاه با نام Motorola Edge S30 در چین عرضه شود. اکنون، پیش از رونمایی این تلفن هوشمند، لنوو به طور تصادفی رندر های موتورولا Edge S30 Transformers ادیشن را منتشر کرده است.

رندر موتورولا Edge S30 Transformersبه طور تصادفی توسط لنوو لو رفت!

‌‌لنوو تقریباً بر روی تمام مجموعه تلفن های هوشمند خود که با همکاری Hasbro’s Transformers تولید شده اند، تخفیف ویژه می‌گذارد. در یکی از صفحات تبلیغاتی این پیشنهادات، به نظر می‌رسد که لنوو به طور تصادفی رندر های موتورولا Edge S30 Transformers Edition که هنوز معرفی نشده است را، منتشر کرده است.

این رندرها اکنون توسط لنوو حذف شده اند. اما چندین کاربر اینترنتی توانستند این تصاویر را ذخیره کنند. و برخی از نشریات چینی مانند ITHome حتی در مورد این اتفاق گزارش دادند. رندرهای موتورولا Edge S30 Transformers Edition این تلفن هوشمند را را در رنگ سرمه ای نشان می‌دهند. همچنین در قاب پشتی این تلفن هوشمند لوگوی Autobot دیده می‌شود. در واقع، لوگوی موتورولا با یک لوگوی بزرگ قرمز رنگ Autobot در مرکز جایگزین شده است. با این حال، هنوز یک نام تجاری «Motorola» در نیمه پایینی قاب پشتی دیده می‌شود.

رندر های فاش شده Motorola Edge S30 Transformers

آن‌طور که GizmoChina میگوید، نسخه ویژه این گوشی از نظر مشخصات به احتمال زیاد مشابه نسخه معمولی خواهد بود. و احتمالا تنها از نظر طراحی و ظاهر متفاوت خواهد بود. همچنین ممکن است این نسخه خاص از Edge S30 با یک نرم افزار سفارشی شده با تم Transformers عرضه شود.

انتظار می‌رود موتورولا اج اس ۳۰ تا قبل از پایان سال 2021، در چین به طور رسمی معرفی شود. از ویژگی های برجسته این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی LCD، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، رم هایی از نوع LPDDR5 وحافظه داخلی UFS 3.1 اشاره کرد. این تلفن هوشمند ماژول دوربین سه گانه ای در قاب پشتی خود خواهد داشت. این ماژول شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید/ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است‌. دوربین سلفی نیز رزولوشنی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می‌رود موتورولا Edge S30 با باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی به دست کاربران برسد.

موتورولا Moto G200، موتو G71، موتو G51، موتو G41 و Moto G31، همگی رسماً معرفی شدند!

نظر شما چیست؟ آیا شما ظاهر نسخه Transformers موتورولا اج اس۳۰ را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی