حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نمایشگر های OLED تاشو جدید خود را در وب‌سایت اختصاصی به‌نمایش گذاشت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، نمایشگر

سامسونگ دیسپلی، به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده پنل‌های OLED با اندازه کوچک در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها شناخته می‌شود. چندی پیش، این شرکت با نمایشگرهای جدید به‌همراه رفرش‌ریت بالا برای لپ‌تاپ‌ها وارد بازار OLED سایز متوسط ​​​​نیز شد. سامسونگ حتی نمایشگر های OLED منعطف را نیز برای گوشی‌های هوشمند تاشو مانند گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 تولید می‌کند. حال به‌تازگی، سامسونگ با معرفی یک وب‌سایت اختصاصی برای جدیدترین نمایشگرهای OLED، آخرین دستاوردهای خود در این حوزه و همچنین محصولات احتمالی ارائه‌شده در آینده را به‌نمایش گذاشته است.

نمایشگر های OLED تاشو جدید سامسونگ

کمپانی سامسونگ اخیرا یک وب‌سایت جدید با ظاهری زیبا را راه‌اندازی کرده است تا تمام فاکتورهای طراحی را که با پنل‌های OLED انعطاف‌پذیر خود امکان‌پذیر است، به‌نمایش بگذارد. این شرکت صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر خود را Flex OLED می‌نامد که شامل پنج زیرمجموعه است: Flex Bar ،Flex Note ،Flex Square ،Rollable Flex و Slidable Flex. در این مجموعه، به‌عنوان‌مثال Flex Bar مخصوص گوشی‌های تاشو با فرم طراحی گلکسی زد فلیپ است. همچنین Flex Note برای نمایشگرهای تاشو مورداستفاده در لپ‌تاپ‌ها کاربرد دارد. در آخر نیز، Flex Square نام رسمی نمایشگر برای گوشی تاشو مشابه گلکسی زد فولد می‌باشد.

نمایشگر OLED تاشو سامسونگ

نمایشگر OLED تاشو سامسونگ

نمایشگرهای Rollable Flex شرکت کره‌ای را نیز می‌توان در دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش چرخان استفاده کرد و ما می‌توانیم در آینده شاهد چنین دستگاه‌هایی مخصوصا در حوزه تلویزیون باشیم. درحال‌حاضر، ال جی از نمایشگر OLED مشابه در یکی از تلویزیون‌های رول‌شونده خود استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش فلکس کشویی را می‌توان در گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش کشویی استفاده کرد. OPPO در اوایل سال جاری، نمونه اولیه تلفن هوشمند مشابهی را به‌نمایش گذاشت، که البته تاکنون به‌مرحله تجاری‌سازی نرسیده است.

نمایشگر OLED تاشو سامسونگ

نمایشگر OLED تاشو سامسونگ

نمایشگرهای OLED منعطف سامسونگ دیسپلی را می‌توان تا کرد، چرخاند یا به‌صورت کشویی استفاده کرد. این نمایشگرها دارای روشنایی بالا، پخش محتوای +HDR10، شعاع تاشو کم (R1.4) و محافظت بهتر از صفحه‌نمایش (UTG) در مقایسه با محصولات شرکت‌های رقیب هستند. همچنین طبق ادعای غول کره‌ای، این نمایشگرها می‌توانند بیش از ۲۰۰ هزار بار تا شوند که معادل ۱۰۰ بار تا در هر روز به مدت پنج سال می‌باشد.

درنهایت،‌ دیدگاه شما پیرامون نمایشگرهای جدید OLED تاشو سامسونگ چیست؟ شما برای استفاده گسترده از این تکنولوژي‌های صفحه، آینده‌ای را متصور هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی