حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا از گلکسی A33 سامسونگ تایید شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما رندرهای غیر رسمی Galaxy A33 سامسونگ را اول این هفته در ترنجی دیدیم. همچنین در ترنجی خواندیم که جک ۳.۵ میلی متری صدا از مدل بالاتر یعنی Galaxy A53 حذف می شود. امروز هم حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا از گلکسی A33 سامسونگ تایید شده است. به نظر می رسد سری Galaxy AX3 علاوه اینکه عموما در تک مدل 5G ارایه می شوند، جک ۳.۵ میلی متری صدا را در اکثر مدل ها نخواهند داشت.

گلکسی A33 سامسونگ بدون جک ۳.۵ میلی متری صدا

تصاویر فاش شده متعلق به مدل SM-A336 سامسونگ هستند که معتقدیم گلکسی A33 5G آینده است. منبع خبری تصاویری را در اختیار ما قرار داده است که طراحی گوشی هوشمند را مشخص می کند.

با توجه به تصاویر، به نظر می رسد که این گوشی دارای طراحی مشابه با گلکسی A32 است، اما با یک برآمدگی مستطیل شکل برجسته دوربین عقب. رندرهای ما نشان داد که ماژول دوربین دارای دوربین های چهارگانه و فلاش LED است.

قاب طراحی Galaxy A33

قاب طراحی Galaxy A33

قاب طراحی Galaxy A33

قاب طراحی Galaxy A33

همچنین بریدگی‌های بلندگوی پایین، میکروفون، پورت USB Type-C، دکمه‌های صدا و دکمه پاور قابل مشاهده است. سینی سیم کارت در بالای گوشی قرار گرفته است.

لبه بالا گلکسی A33 که جایگاه سنی سیم کارت را دارد

لبه بالا گلکسی A33 که جایگاه سنی سیم کارت را دارد

لبه پایین گلکسی A33 که جک ۳.۵ میلی متری صدا را نشان نمی دهد

لبه پایین گلکسی A33 که جک ۳.۵ میلی متری صدا را نشان نمی دهد

ما همچنین می‌توانیم قسمت‌های داخلی گوشی هوشمند را ببینیم، اما هیچ یک از اجزای آن در تصاویر مشخص نیست. رندرهایی که قبلا به اشتراک گذاشتیم به ما می گوید که Samsung Galaxy A33 5G دارای یک بریدگی قطره ای برای نمایشگر خواهد بود.

پنل نمایشگر گلکسی A33 از داخل

پنل نمایشگر گلکسی A33 از داخل

مشخصات سامسونگ گلکسی A33 5G شامل صفحه نمایش 6.4 اینچی Infinity-U است. ابعاد این گوشی تقریباً 159.7 در 74 در 8.1 میلی متر است و دارای درگاه USB Type-C خواهد بود. متأسفانه این دستگاه با جک 3.5 میلی متری هدفون عرضه نخواهد شد.

گلکسی A33 5G یک گوشی هوشمند 5G میان رده از سامسونگ خواهد بود و جزئیات بیشتری در مورد این گوشی باید در هفته های آینده فاش شود. انتظار می رود این گوشی حوالی دی ماه امسال عرضه شود و ممکن است فقط با فناوری 5G در دسترس باشد. برای سال 2021، سامسونگ هر دو نوع 4G و 5G گلکسی A32 را عرضه کرده بود.

نظر شما درباره حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا از گوشی های میان رده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)