حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آتش سوزی مرکز خدمات سامسونگ در شهر بمبئی هند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ، جزو برندهای با ارزش بازار جهانی است. عمده شهرت سامسونگ، به دلیل وجود شاخه Samsung Electronics می‌باشد. به همین ترتیب، یک حادثه آتش سوزی در یک مرکز خدمات سامسونگ در شهر بمبئی هند رخ داده است. در ادامه، به جزئیات این حادثه جدید می‌پردازیم.

جزئیات آتش سوزی مرکز خدمات سامسونگ در هند

مدتی پیش، یکی از کارخانه‌های مرتبط با اپل در چین دچار آتش سوزی شد.

 

آتش سوزی کارخانه اپل، جان ٨ نفر را گرفت!

 

حال به گزارش DD Dircet News، یک آتش سوزی گسترده در یکی از مراکز خدمات سامسونگ در بخش موبایل و لوازم خانگی رخ داده است. تاریخ وقوع این حادثه، دیروز در ساعت ٢١:۴٠ به وقت هند بوده است. این مرکز خدمات، در شهرک صنعتی سنگین منطقه Kanjur Marg واقع شده است. میزان خسارات وارده ناشی از این خسارت، فعلاً مشخص نیست. ظاهراً صداهای انفجار از داخل محل وقوع حادثه، شنیده می‌شوند.

علت این حادثه دقیقاً مشخص نیست. اما گفته می‌شود که اتصالی کوتاه برق در این مرکز، آتش سوزی ایجاد شده است. یکی از مقامات بمبئی در مورد این حادثه گفته است که آن‌ها در مورد علت این آتش سوزی، اطلاعاتی کسب کرده‌اند. دلیل دقیق آن، اتصالی کوتاه در مرکز خدمات سامسونگ در بمبئی بوده است. پس از آن که آتش سوزی حوالی ساعت ٩ شب رخ داد، ١٢ آتش نشان به محل اعزام شدند. تاکنون گزارشی از خسارت جانی منتشر نشده است.

در نظر داشته باشید که این مکان، بزرگ‌ترین انبار سامسونگ نیز بود. به طوری که تمام اقلام الکترونیکی که برای تحویل به صورت آنلاین سفارش داده می‌شدند، در این محل نگهداری می‌شدند. در واقع این محل، چند منظوره بوده است. جدا از این، کالاهایی نیز برای تعمیر به این محل آورده می‌شدند.

شایان ذکر است که در نزدیکی محل آتش سوزی مرکز خدمات سامسونگ، انبار محصولات سه برند دیگر نیز مستقر بوده‌اند. یکی از این انبارها، مربوط به روغن خوراکی بوده است. شعله‌های آتش تا زمان تهیه گزارش، با ارتفاع زیادی زبانه کشیده‌اند. با دیدن این حجم از آتش سوزی، ترس زیادی در میان مردم محلی ایجاد حاکم شده است. زیرا در اطراف، مناطق مسکونی نیز وجود دارند.

بر اساس اطلاعات موجود، مردم در شامگاه روز گذشته شاهد خروج دود از مرکز خدمات معروف سامسونگ بوده‌اند. زمانی که مردم محلی متوجه جزئیات شدند، مرکز خدمات سامسونگ توسط آتش محاصره شده بود. خوشبختانه کارمندان این مرکز به سرعت محل را تخلیه کردند و به آتش نشانی اطلاع دادند. اما به هر حال، این انبار و مرکز خدمات سامسونگ، به شدت آسیب دیده است. احتمال می‌دهیم که این مرکز، از بیمه آتش سوزی بهره مند بوده باشد و نگرانی از این قبیل وجود نداشته باشد.

به دلیل شدت آتش سوزی، برخی از راه‌های رفت و آمد موقتاً بسته شده است. به دلیل شعله‌های زیاد و بزرگی آتش سوزی، ممکن است این حادثه حتی مناطق زاغه نشین را گریبان گیر کند! مهار آتش سوزی، با تلاش بسیار در حال انجام است. هم اکنون، جزئیات زیادی از وضعیت خاموش کردن این آتش، در دسترس نیست. اما تاکنون اعلام شده است که ٨ ماشین آتش نشانی به همراه ۴ تانکر بزرگ آب برای خاموش کردن آتش، در محل حضور یافته‌اند.

نظر شما در مورد این حادثه آتش سوزی مرکز خدمات سامسونگ چیست؟ فکر می‌کنید که این اتفاق، عادی بوده باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️