حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دکمه غیرفعال سازی حالت ماکرو در بتای دوم iOS 15.2 اضافه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، آپدیت، اپل، اخبار، سیستم عامل

بتای دوم iOS 15.2 که به تازگی صحبت‌های زیادی درباره آن مطرح شده است، قابلیت‌های بسیار مهمی را برای کاربران به همراه دارد. از جمله این موارد باید به افزوده شدن دکمه غیرفعال سازی حالت ماکرو اشاره داشت که در بتای دوم iOS 15.2 اضافه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دکمه غیرفعال سازی حالت ماکرو؛ ویژگی جدیدی که در بتای دوم بتای دوم iOS 15.2 اضافه خواهد شد.

مدتی پیش درباره برخی از ویژگی‌های جدیدی که اپل در بتای دوم iOS 15.2 قرار داده است صحبت کردیم. ویژگی‌هایی از جمله Legacy Contact که از مسیر تنظیمات می‌توان به بخش گذرواژه و امنیت/مخاطب وارث رفته و کسی را که به آن اعتماد دارید به عنوان وارث خود انتخاب کنید تا پس از مرگ به داده‌های حساب شما دسترسی داشته باشد. اگر اسناد مالی مهمی را در آیفون خود ذخیره کرده‌اید، این قابلیت بسیار مهم و ضروری خواهد بود.

لغو بتای دوم iOS 15.2 توسط اپل که از کودکان در برابر محتوای نامناسب محافظت می‌کرد

آپدیت iOS 15.2 بتا ارائه شد؛ نگاهی به جدیدترین تغییرات و ویژگی‌ها

همچنین در این آپدیت، یک ویژگی ایمنی و ارتباطی برای کودکان وجود دارد. این ویژگی به طور خودکار تصاویر برهنه ارسال شده برای کودکان را از طریق برنامه پیام‌ها محو و غیر قابل نمایش می‌کند. نوجوانان نیز در مورد چنین تصویری پیغام اخطاری دریافت خواهند کرد. همچنین ویژگی دیگر آن یعنی ویژگی Hide my email است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که هنگام ورود به وب سایت‌ها و برنامه‌ها، آدرس ایمیل خود را با یک آدرس تصادفی جایگزین کنند. هنگام ارسال این ایمیل، این ویژگی آدرس ایمیل واقعی شما را در قسمت of با یک آدرس تصادفی جایگزین می‌کند تا آدرس ایمیل واقعی شما پنهان شود. باید توجه داشت که ایمیل‌های دریافتی همچنان به صندوق ورودی شما ارسال خواهند شد.

19 ویژگی جدید iOS 15 که پیش از این قادر به انجام آن نبودید

موارد جدید در بتای دوم iOS 15.2

همان طور که از عنوان این مطلب نیز مشخص است، آپدیت جدید بتای دوم iOS 15.2 دارای یک دکمه جابجایی است که به کاربران آیفون 13 پرو اجازه می‌دهد حالت ماکرو را خاموش کنند. اپل قول داده است این ویژگی را به زودی اضافه کند. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا از سوژه‌های کوچک مانند حشرات، گل‌ها، غذا، اشیاء خانگی و غیره عکس‌های ماکرو بگیرند. هنگامی که تلفن در فاصله 10 سانتی متری (3.94 اینچ) از یک شی قرار می گیرد، آیفون 13 پرو به طور خودکار، از دوربین فوق عریض به دوربین ماکرو برای عکاسی از تصاویر نزدیک تغییر می‌کند.

دکمه غیرفعال سازی حالت ماکرو

طبق گزارش iClarified، برای فعال کردن این دکمه باید به بخش تنظیمات دوربین بروید و حالت ماکرو خودکار را خاموش کنید. سپس در پایین سمت چپ رابط کاربری دوربین خود، یک دکمه جابجایی برای حالت ماکرو خواهید دید. اگر این دکمه را خاموش کنید، هر زمان که دوربین دستگاه به سوژه‌ای نزدیک می‌شود، گوشی شما به طور خودکار حالت ماکرو را روشن نمی‌کند. همانطور که گفته شد، این قابلیت  به شما امکان می‌دهد حالت ماکرو را در هرجا که خواستید، خاموش کنید.

بر اساس گزارش وب سایت خبری phonearena باید عضو برنامه نرم‌افزاری بتای iOS باشید تا بتوانید این ویژگی ها را همراه با دیگر کاربران در آیفون خود دریافت کنید. با زدن این لینک و دنبال کردن دستورالعمل‌های گفته شده، می‌توانید به این برنامه بتا ملحق شوید. همچنین می‌توانید همانند بسیاری دیگر از کاربران، منتظر بمانید تا اپل نسخه پایدار iOS 15.2 را منتشر کند. البته ممکن است انتشار آن تا چند هفته دیگر نیز طول بکشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان