حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 FE سبک طراحی، رنگ‌بندی و مشخصات آن را فاش کرد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به‌نظر می‌رسد تا زمان رونمایی رسمی از گوشی پرحاشیه سامسونگ، هر هفته بایستی شاهد یک افشای اطلاعات جدید پیرامون گلکسی S21 FE باشیم و این هفته نیز، با لو رفتن تصاویر تبلیغاتی این گوشی، میزبان پرجزئيات‌ترین آنها هستیم. نشریه CoinBRS به‌تازگی موفق شده اسلایدهای بازاریابی رسمی و همچنین مهم‌ترین مشخصات داخلی این دستگاه را بدست آورد.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 FE

درحالی‌که در ابتدا همه‌چیز تقریبا مشابه با گلکسی S21 معمولی به‌نظر می‌رسد، با این حال فقدان لنز تله فوتو دوربین کمی تعجب‌آور است. با توجه به فروش قابل‌قبول گلکسی S21 در بازار بالارده‌های اندرویدی، از دست دادن دوربین تله فوتو می‌تواند برای خریداران بالقوه مشکل‌‌آفرین باشد.

طبق اطلاعات فاش شده، سامسونگ سنسور دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی گلکسی S21 FE را با یک سنسور 64 مگاپیکسلی جایگزین کرده و دوربین تله فوتو اختصاصی را نیز از آن حذف کرده است. درمقابل، گلکسی S21 دارای یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی 3 برابر می‌باشد. دوربین‌های دیگری که در پشت گلکسی S21 FE مشاهده می‌کنید، ظاهراً یک دوربین اولتراواید و همچنین یک سنسور تشخیص عمق هستند.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 FE

تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 FE

جالب است که می‌بینیم سامسونگ دوربین تله فوتو را حذف کرده، اما برگه مشخصات این گوشی ممکن است به توضیح علت آن کمک کند. این افشاگری نشان می‌دهد که گلکسی S21 FE با همان تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 مانند سایر مدل‌های گلکسی S21 عرضه خواهد شد. با کمال تعجب، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ یک نسخه با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم ارائه خواهد کرد که نشان‌دهنده افزایش 50 درصدی نسبت به مدل پایه Galaxy S21 می‌باشد.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 FE

تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 FE

علاوه‌بر این، نمایشگر 6.4 اینچی نسبت به گلکسی S21 معمولی، 0.2 اینچی بزرگ‌تر بوده و کماکان با رفرش ریت 120 هرتز همراه است. باتری نیز شاهد افزایش 500 میلی‌آمپر ساعتی نسبت به گلکسی S21 می‌باشد که درمجموع 4500 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. در قسمت شارژر اما، شاهد هیچ پیشرفتی حداقل نسبت به گلکسی S20 FE نخواهیم بود و این دستگاه با شارژ 15 واتی مشابه به Galaxy Z Flip 3 عرضه خواهد شد.

همان‌طور که در افشاگری‌های قبلی نیز شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد رنگ‌بندی Galaxy S21 FE شامل رنگ‌های سفید، مشکی، زیتونی و اسطوخودوس می‌شود. همچنین تمامی نسخه‌های گلکسی اس 21 FE مانند گلکسی اس 21 معمولی دارای بدنه‌ای پشتی از جنس پلاستیک خواهند بود.

نظر شما راجع‌به طراحی و مشخصات گلکسی S21 FE در تصاویر تبلیغاتی این گوشی چیست؟ به‌نظر شما تأخیر در معرفی این دستگاه تا کجا قرار است ادامه‌دار باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin123

داره نقاط قوتش رو خراب می کنه🤦‍♂️🤦‍♂️

meiyou

دیگه خیلی دیره!
من خودم بشخصه منتظر s22 fe هستم!

ali karimi

سلاممعلوم نیست، هزارجور خبر درمورد این گوشی شنیدم، درموردS20fe اینقدر خب نشنیدم،خدا کنه زودتر رو بشه و به خوبی s20fe باشه و مشخصات اونو داشته باشه البته قیمتشم خوب باشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی