حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سرعت حسگر اثرانگشت پیکسل ۶ پرو با گلکسی اس ۲۱ اولترا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ، گوگل، مقایسه

با اینکه پیکسل های گوگل عموما در بخش دوربین عالی عمل می کنند اما در باقی موارد انتظار عملکرد خیلی بالایی نداریم. پیکسل ۶ پرو در بدو رسیدن به دست کاربران مشکلات متعددی را داشته است. یکی از این مشکلات را می توان در بخش حسگر اثرانگشت Pixel 6 Pro دید. البته که این مشکل خیلی فراگیر نیست اما بیاید ببینیم اگر مثلا پیکسل ۶ پرو شما مشکلی در این بخش نداشته باشد، در مقایسه با Galaxy S21 Ultra چطور عمل خواهد کرد. امروز با هم ویدیو مقایسه سرعت حسگر اثرانگشت پیکسل ۶ پرو با گلکسی اس ۲۱ اولترا را تماشا خواهیم کرد.

مقایسه سرعت حسگر اثرانگشت Pixel 6 Pro با Galaxy S21 Ultra

حسگراثرانگشت یکپارچه با نمایشگر یکی از ویژگی هایی است که اگر نمونه اولتراسونیک نسل دوم آن که در خانواده گلکسی اس ۲۱ وجود دارد را نداشته باشید؛ تجربه دلچسبی نیست. حقیقتا در اکثر اوقات شخصا حسگر اثرانگشت خازنی کنار دستگاه را به آن ترجیح می دهم. با این حال خیلی از کاربران به دنبال تجربه به روزترین فناوری هستند، با اینکه شاید عملکرد آن بهترین نباشد.

گلکسی اس ۲۱ اولترا با حسگر اثرانگشت اولتراسونیک خود هم سرعت بالاتری دارد و هم فضای شناسایی انگشت کمی بزرگتر را ارایه می کند. پیکسل ۶ پرو در مقابل شاید فقط انیمیشن زیباتری داشته باشد! اجازه بدهید عملکرد حسگر اثرانگشت Pixel 6 Pro در مقابل Galaxy S21 Ultra را با هم ببینیم:

 

همانطور که مشاهده کردید، چه در بحث بازکردن قفل دستگاه و چه در بحث ثبت اثرانگشت باید گفت که برتری با نمونه سامسونگی است. با این حال گوگل پیکسل ۶ پرو هم عملکرد خیلی بدی ندارد ولی پا به پای پرچمدار سامسونگ نمی آید.

از طرقی نباید از یاد برد که پیکسل ۶ پرو یک پرچمدار ۹۰۰ دلاری است در حالی که گلکسی اس ۲۱ اولترا قیمت ۱۲۰۰ دلاری دارد. هر چند این تست به خصوص ما می دانیم که عملکرد گلکسی اس ۲۱ مدل پایه با قیمت ۸۰۰ دلار هم همینطور است اما باید بدانیم که در مجموع قیمت پیکسل ۶ پرو بهتر از گزینه های سامسونگی است و شاید برخی کاستی ها را بتوان چشم پوشید.

نظر شما درباره عملکرد این دو دستگاه در بخش حسگر اثرانگشت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)