حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی به هدف فروش ۱۰ میلیون گوشی در چین، زودتر از موعد مقرر دست یافت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Realme، اخبار

ریلمی رسما به هدف فروش ۱۰ میلیون گوشی هوشمند خود که برای سال ۲۰۲۱ در بازار چین پیش بینی کرده بود، رسیده است. این شرکت در ابتدای سال جاری هدف سالانه خود را تعیین کرده بود که تا پایان سال جاری میلادی به آن برسد. اما اکنون زودتر از موعد به این هدف دست یافته است.

ریلمی زودتر از آنچه که تصور می‌کرد که هدف فروش خود رسیده است

اوایل سال جاری، زو چی، معاون ریلمی، هدف این شرکت را برای فروش سالانه ۱۰ میلیون گوشی هوشمند در بازار چین اعلام کرد. این هدف به طور خاص برای بازار چین تعیین شده بود. و این شرکت اوایل امروز (۹ نوامبر ۲۰۲۱_ هجدهم آبان ۱۴۰۰) خبر دستیابی به این هدف را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت. همچنین این شرکت توانسته است در مدت یک هفته به عنوان بخشی از جشنواره فروش Double 11 چین، بیش از یک میلیون گوشی هوشمند را از طریق فروشگاه های آنلاین یا فیزیکی به فروش رساند.

پوستر منتشر شده توسط ریلمی

قابل ذکر است که این دستاورد نشان دهنده رشد گسترده این برند در دو سال گذشته است. مطابق با گزارش GizmoChina، اوایل این ماه، زو چی، همچنین اعلام کرده بود که این شرکت بر روی عرضه گوشی‌های هوشمند بالارده با مشخصات مناسب برای بازار چین در سال آینده تمرکز خواهد کرد. اگرچه وی از افشای جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کرد؛ با این حال، بخش میان‌رده این برند همچنان در بازار کشور خود حضور پررنگی دارد و Realme Q3s یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها از نظر فروش در Double 11 بود. تنها در روز اول این جشنواره مدل مذکور ۱۰۰,۰۰۰ واحد فروخته است.

Realme Q3s

ریلمی Q3s یک دستگاه میان رده است که با صفحه نمایش IPS LCD 144 هرتزی و تراشه کوالکام اسنپدراگون 778G عرضه شده است. این گوشی هوشمند به حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز شده است. ریلمی برای این دستگاه میان رده خود سه دوربین در قاب پشتی را در نظر گرفته است. یک دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی دیگر. ریلمی Q3s مانند بسیاری از دستگاه های میان رده چینی، از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند. نکته مثبت در اینجا، پشتیبانی این گوشی از فست شارژ ۳۰ واتی است.

اولین گوشی ریلمی با دوربین زیر نمایشگر در فایل‌های پتنت این شرکت مشاهده شد

یه نظر شما چه عواملی باعث شد که هدف فروش ریلمی زودتر از موعد مقرر، محقق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی