حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیاز به آنلاین بودن برای استفاده از چندین دستگاه در واتس اپ حذف می شود

وات اپ از جمله شبکه‌های اجتماعی مهمی است که بحث و جدل بسیار زیادی درباره آن وجود دارد. به تازگی اخباری منتشر شده است که بر اساس آن گویا نیاز به آنلاین بودن برای استفاده از چندین دستگاه در واتس اپ حذف خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دیگر نیاز به آنلاین بودن برای استفاده از چندین دستگاه در واتس اپ نیست…!

واتس‌اپ بالاخره یک ویژگی مهم را که از ماه‌های قبل وعده داده بود، معرفی می‌کند. این ویژگی نیاز به آنلاین بودن برای استفاده از یک حساب کاربری در چندین دستگاه را حذف خواهد کرد. همانطور که احتمالا شما هم می‌دانید، اگر بخواهید از واتس‌اپ دسکتاپ استفاده کنید، باید گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل باشد تا گفتگوهای شما همگام سازی شوند.

نیاز به آنلاین بودن برای استفاده از چندین دستگاه در واتس اپ

پشتیبانی واتس اپ از چند دستگاه در نسخه بتا و به صورت محدود ارایه شد

پشتیبانی از یک اکانت واتس اپ در چند دستگاه روی نسخه دسکتاپ آن دیده شد

 

این ویژگی جدید که چندین ماه در آزمایش بتا قرار داشته است به کاربران واتس‌اپ این امکان را می‌دهد تا این مسئله را غیرفعال کند. بدین ترتیب می‌توانید واتس‌اپ را بدون نیاز به اتصال گوشی هوشمندتان به اینترنت، روی هر دستگاه دیگری اجرا کنید.

در حال حاضر، حداکثر چهار دستگاه می‌توانند به صورت همزمان به یک حساب کاربری واتس اپ متصل شوند. کسانی که این آپدیت را دریافت کرده‌اند باید ویژگی جدید را در تب «دستگاه‌های مرتبط» پیدا کنند. پس از فعال شدن، واتس‌اپ تمام دستگاه‌های متصل قبلی را حذف می‌کند، بنابراین باید آن‌ها را دوباره اضافه کنید.

وب سایت خبری phonearena می‌گوید که پس از افزودن تمام دستگاه‌هایی که می‌خواهید با یک حساب واتس‌اپ از آن‌ها استفاده کنید، برای همگام‌سازی گفتگوها یا دسترسی به برنامه، نیازی به اتصال تلفن هوشمند خود به اینترنت نخواهید داشت. به خاطر داشته باشید که این ویژگی روی تبلت‌ها کار نمی‌کند و محدودیت‌هایی در آیفون‌ها نیز وجود دارد. مثلا این که اگر دستگاه اصلی شما آیفون باشد، نمی‌توانید مکالمات را در دستگاه‌های متصل پاک یا حذف کنید.

آپدیت واتس اپ با پشتیبانی از اتصال دسکتاپ بدون نیاز به آنلاین بودن موبایل ارایه شد

آخرین نکته نیز این است که به دلایل امنیتی، اگر به مدت 14 روز، واتس اپ را روی دستگاه‌های خود باز نکنید، برنامه به طور خودکار همه دستگاه‌های دیگر را قطع می‌کند و باید دوباره آن‌ها را اضافه کنید.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما نیز از یک حساب کاربری در چندین دستگاه استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان