حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی واتس اپ از چند دستگاه در نسخه بتا و به صورت محدود ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

بزرگترین مشکل کاربران دسکتاپ واتس اپ در حال رفع شدن است. پس از مدت ها خبر و شایعه، امروز پشتیبانی واتس اپ از چند دستگاه در نسخه بتا و به صورت محدود ارایه شده است. حتی اگر در Whatsapp Beta باشید اما شاید در حال حاضر ویژگی مذکور را دریافت نکنید.

پشتیبانی واتس اپ از چند دستگاه

حقیقتا ما نمی دانیم که چرا اجرای چنین کار مهم اساسی اینقدر طول کشید، اما همانطور که آنها می گویند دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است! واتس اپ از سال گذشته اشاره هایی مربوط به پشتیبانی همزمان از چند دستگاه را ارایه کرده است. ماه گذشته بود خود مارک زاکربرگ عنوان کرد پشتیبانی Whatsapp از چند دستگاه در ماه های آینده و برای همه ارائه خواهد شد.

پشتیبانی از یک اکانت واتس اپ در چند دستگاه روی نسخه دسکتاپ آن دیده شد

فیس بوک به تازگی از ارائه محدود پشتیبانی واتس اپ از چند دستگاه و برای کاربران بتا واتس اپ خبر داد. با این کار، اکنون و بالاخره امکان اجرای WhatsApp بر روی چندین دستگاه به طور همزمان وجود دارد. می توانید یک حساب WhatsApp را در حداکثر چهار دستگاه غیر موبایلی فعال کنید. معنی این امر آن است که شما هنوز نمی توانید یک حساب WhatsApp را روی چند موبایل استفاده کنید، اما می توانید همزمان از همان حساب در WhatsApp برای وب، دسکتاپ و … استفاده کنید.

واتس اپ

واتس اپ

کاربران WhatsApp همیشه می توانستند از طریق کامپیوتر و موبایل به WhatsApp به طور همزمان دسترسی داشته باشند، اما پیش نیاز این امر آن است که تلفن شما باید همیشه به اینترنت متصل باشد، اگر ارتباط اینترنت را قطع کنید یا باتری شما تمام شود، دسترسی به WhatsApp در کامپیوتر از دست خواهد رفت.

با قابلیت جدید پشتیبانی از واتس اپ در چند دستگاه، هر دستگاه همراه به طور مستقل به حساب WhatsApp شما متصل می شود. واتس اپ می گوید آنها برای اطمینان از به خطر نیفتادن رمزگذاری End-to-End هنگام همگام سازی چت ها، نام مخاطبان، بایگانی چت، پیام های ستاره دار، معماری جدیدی را ایجاد کرده اند.

دستگاه مختلف باید با اسکن یک کد QR به هم متصل شوند و در دستگاه های سازگار، WhatsApp همچنین احراز هویت بیومتریک را به عنوان یک لایه امنیتی بیشتر اعمال می کند. کاربران می توانند همه دستگاه های متصل به حساب WhatsApp خود را مشاهده کنند. آنها همچنین می توانند آخرین زمان استفاده را ببینند و می توانند از راه دور از آنها خارج شوند.

پشتیبانی از چند دستگاه با آخرین به روزرسانی بتا WhatsApp در حال اجرا است. من این ویژگی را روی تلفن خود با نسخه بتای WhatsApp 2.21.15.2.2 دریافت کردم. اما از آنجا که این یک عرضه محدود است، ممکن است برای برخی کاربران در دسترس نباشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که با اضافه کردن این ویژگی تجربه کاربری شما چقدر در واتس اپ ارتقا پیدا کند. اگر مثل من مدت زیادی از استفاده شما از واتس اپ با کامپیوتر شخصی باشد، این آپدیت برای شما یک نعمت است اما اگر بخواهید یک حساب واتس اپ را روی چند موبایل داشته باشید، فعلا و به صورت رسمی از طریق نرم افزار واتس اپ؛ چنین ویژگی در دسترس شما نخواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)