حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ از دوربین پیشرفته و شارژر ۱۰۰ وات بهره مند خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در رویداد Snapdragon Tech Summit 2020 رونمایی شد. انتظار می‌رود که جانشین آن نیز در رویداد امسال که در ۳۰ نوامبر (نهم آذر) برگزار می‌شود، معرفی شود. سال گذشته شیائومی جزو اولین شرکت هایی بود که یک گوشی هوشمند با تراشه پرچمدار کوالکام معرفی کرد. و احتمالا این غول فناوری چینی امسال نیز با شیائومی ۱۲ جزو اولین عرضه کنندگان اسنپدراگون ۸۹۸ خواهد بود.

شیائومی ۱۲ احتمالا تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد

انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ باشد. و بر اساس شایعات تا پایان سال جاری میلادی نیز معرفی خواهد شد. آن‌طور که Digital Chat Station می‌گوید، این تلفن هوشمند از فست شارژ ۱۰۰ واتی استفاده خواهد کرد و نه شارژر ۱۲۰ واتی که در برخی مدل ها مانند Mi 10 Ultra و Mi 11T Pro دیده ایم.

شیائومی می ۱۰ اولترا از شارژر ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کرد

پرچمدار آینده شیائومی به جز در مدل Ultry فاقد دوربین پریسکوپی و یا حتی دوربین اولترا واید با کیفیت است. و حتی رزولوشن دوربین اصلی نیز از ۱۰۸ به ۵۰ مگاپیکسل تنزل یافته است. البته مطابق با گزارش GSMArena این سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهبود هایی را تجربه کرده است.

جدیدترین تلفن هوشمند پرچمدار شیائومی علیرغم ضخامت کم، از باتری پرظرفیتی بهره مند خواهد بود. اما متأسفانه اطلاعاتی از ظرفیت دقیق باتری این گوشی هوشمند در دست نیست. همچنین انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ دارای درصد صفحه نمایش به بدنه بالا و پانچ هول کوچک‌تری نسبت به نسل قبلی خود باشد.

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station در گذشته مدعی وجود سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (برای دوربین های های واید، اولترا واید و تله فوتو) در Xiaomi 12  شده بود. البته این گزارش مربوط به ماه آگوست (مرداد) می‌شود و در حقیقت ما نمی‌دانیم که برنامه های شیائومی از آن زمان تغییر کرده است یا خیر. در هر صورت، احتمالا تا زمان معرفی جدیدترین پرچمدار این شرکت، اطلاعات بیشتری درباره آن فاش خواهد شد.

گلکسی S22 و +S22 از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ بهره خواهند برد

آیا تجربه استفاده از پرچمداران شیائومی را دارید؟ آیا گوشی های بالارده و پرچمدار این شرکت را جذاب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

تیتر خبر خود ترنجی:
“چرا در دوربین موبایل پردازش تصویر مهم تر از مگاپیکسل است؟”

بعد که شرکتا همینکارو میکنن:

متن خبر خود ترنجی:
“و حتی رزولوشن دوربین اصلی نیز از ۱۰۸ به ۵۰ مگاپیکسل تنزل یافته است”

زرد نکنید اخبارو…
تکلیف منِ بیننده خبر که هیچی تکلیف خودتونم گویا رو هواست😅🤦‍♂️…
ایکاش صبر کنیم مدل و سایز سنسور مشخص بشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی