حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین پیکسل تاشو گوگل همان دوربین ۱۲ مگاپیکسلی Pixel 5 خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

سامسونگ در گوشی های پرچمدار خود خیلی متمرکز بر دوربین نیست. فناوری تاشو بودن دستگاه سبب می شود که قیمت دستگاه خیلی بالا برود و این شرکت تلاش کرده تا روی موارد دیگر به شکلی تغییراتی انجام بدهد که قیمت نهایی محصول بالا نرود. به نظر می رسد که حداقل Google در این زمینه با Samsung هم عقیده است. درباره گوشی تاشو گوگل هم که شایعات زیادی شنیده ایم. امروز و در جدیدترین گزارش ها می شنویم که دوربین پیکسل تاشو گوگل همان دوربین ۱۲ مگاپیکسلی Pixel 5 خواهد بود.

دوربین پیکسل تاشو گوگل

ایزوسل

طبق یک حذف APK که توسط 9to5Google رصد شده است، دستگاه پیکسل تاشو آینده گوگل از سیستم دوربین تقویت‌شده موجود در سری Google Pixel 6 برخوردار نخواهد بود. بر اساس اطلاعاتی که در جدیدترین نسخه اپلیکیشن دوربین گوگل کشف شده است، نام رمز Pixel تاشو آینده “Pipit” است که در مقطعی از “Passport” تغییر کرده است.

تیم “APK Insight” خروجی متوجه شد که گوشی تاشو پیکسل از همان دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در پیکسل 5 یافت می‌شود. این دوربین با حسگر تصویر سونی IMX363 سونی مجهز می شود. ما در پیکسل ۶ شاهد سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل GN1 هستیم. همچنین یک حسگر تصویر سونی IMX386 دیگر نیز در این دستگاه خواهد شد که انتظار می رود برای دوربین فوق عریض باشد.

علاوه بر این دو دوربین، شواهدی از سنسورهای دوگانه IMX355 وجود دارد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در پیکسل 5 و پیکسل 6 (غیر پرو) است. اعتقاد بر این است که “Pipit” دارای دوربین سلفی دوگانه خواهد بود: یکی برای یک نمایشگر خارجی در حالی که دستگاه تا شده است و دیگری در صفحه نمایش داخلی در حالی که دستگاه باز است.

انتظار می رود پیکسل تاشو گوگل در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود

قبلاً تصور می شد که گوگل در آخرین رویداد خود برای رونمایی از پیکسل 6 یک دستگاه تاشو را هم معرفی خواهد کرد، اما این اتفاق در نهایت رخ نداد. آخرین شواهد منتشر شده به معرفی دستگاه در سال ۲۰۲۲ اشاره دارد. این سرنخ توسط عبارت “isPixel2022Foldable” که در کد دوربین APK ذکر شده، به دست آمده است. اگر به منابع مشابه دیگری مانند «IsPixel2019» اشاره کنیم که به Pixel 4 و Pixel 4 XL اشاره می‌کند، می‌توان این فرض را داشت که این تلفن در سال آینده وارد بازار می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید راهبرد گوشی های تاشو هواوی با دوربین اصلی پرچمدار و قیمت گرانتر مناسب است یا راهبرد سامسونگ یا گوگل برای دوربین میان رده رو به بالا در گوشی های تاشو و قیمت پایین تر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)