حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا بهره اصلی را از خروج LG از بازار موبایل، در بازار امریکا برد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | عملکرد تجاری شرکت ها، موتورولا

شرکت تحقیقات بازار Counterpoint Research گزارش جدیدی از سهم بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده در سه ماهه سوم سال جاری یعنی سه ماهه سوم سال 2021 منتشر کرده است. این گزارش نشان می دهد که علیرغم کمبود قطعات و مشکلات زنجیره تامین، شرکت ها موفق شدند بهبود بازار را ادامه دهند. همچنین این که موتورولا بهره اصلی را از خروج LG از بازار موبایل، در بازار امریکا برده است.

خروج LG از بازار موبایل

نکته قابل توجه این گزارش این بود که موتورولا (متعلق به لنوو) اکنون وارد لیست سه سازنده برتر گوشی های هوشمند در ایالات متحده شده است زیرا این شرکت توانسته سهم بازار ال جی را به خود اختصاص دهد.

سه مدل برتر موتورولا در سه ماهه سوم 2021 شامل Moto G Play با Moto G Power و Moto G Stylus بوده که یک دستگاه 5G است. این شرکت تحت تأثیر تعطیلی کارخانه ها در ویتنام قرار نگرفت زیرا دستگاه های خود را در چین تولید می کند.

همانطور که اشاره شد، با خروج ال جی از بازار گوشی های هوشمند، موتورولا موفق شد مشتریان جدیدی به دست آورد. در حالی که موفق شد با تنها 8 درصد سهم، جایگاه سوم را در بازار ایالات متحده کسب کند، اما به هیچ وجه به دو برند برتر نزدیک نیست.

اپل با 42 درصد سهم بازار که نشان دهنده افزایش 9 درصدی نسبت به سال قبل است، همچنان برند پیشرو گوشی های هوشمند در ایالات متحده است. غول کره جنوبی یعنی سامسونگ با 35 درصد سهم بازار در جایگاه دوم باقی مانده و این شرکت حضور خود را 18 درصد نسبت به سال قبل افزایش داده است.

این گزارش می افزاید که سری جدید آیفون 13 که به تازگی معرفی شده اند 17 درصد از فروش اپل در سه ماهه سوم سال جاری را به خود اختصاص داده است. با فصل تعطیلات، انتظار می‌رود که این شرکت سه ماهه چهارم را نیز تقویت کند.

از سوی دیگر، سامسونگ این بار پرچمدار سری گلکسی نوت خود را معرفی نکرد، اما در عوض، این برند دو گوشی هوشمند تاشو جدید را روانه بازار کرد که از نظر فروش از اهداف خود شرکت فراتر رفته است. علاوه بر این، همچنین موفق شد گلکسی A32 5G، مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند 5G خود را از طریق اپراتورها عرضه کند.

نظر شما درباره تغییرات در بازار موبایل امریکا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)