حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ قصد دارد فروش گوشی های تاشو خود را در سال ۲۰۲۲ دو برابر کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تجاری، سامسونگ

به‌نظر می‌رسد سازنده غول‌پیکر کره‌ای در مورد آینده سری گوشی‌های هوشمند تاشو خود بسیار جدی و مطمئن است. به گفته شرکت تحلیلی UBI Research که گزارش آن از طریق The Elec منتشر شده است، سامسونگ قصد دارد تولید پنل OLED مورداستفاده در گوشی های تاشو خود را به‌منظور افزایش فروش آنها، در سال آینده به دو برابر میزان کنونی برساند.

قصد سامسونگ برای دو برابر کردن فروش گوشی تاشو

درحال‌حاضر، گفته می‌شود که سامسونگ در سال 2021، 8.1 میلیون پنل تولید کرده است. این به‌معنای عرضه حدود 8 میلیون گوشی تاشو می‌باشد. همچنین نرخ بازده خطوط مونتاژ حدود 80 تا 90 درصد گزارش شده که می‌تواند منجر به تولید تعداد کمتری دستگاه شود.

دوبرابر کردن تولید نمایشگرهای OLED تاشو به 18 میلیون واحد، باید به تولید حدود 14 تا 16 میلیون گوشی تاشو در سال آینده منجر شود. یکی از شرکت‌های تابعه سامسونگ دیسپلی به نام Dowoo Insys، شرکتی است که پوشش شیشه‌ای بسیار نازک موردنیاز دستگاه‌های Galaxy Z Flip و Z Fold را تولید می‌کند که توسط SCHOTT آلمان عرضه می‌شود. گزارش شده است که سامسونگ قصد دارد خطوط تولید بیشتری از این سازنده را راه‌اندازی کند تا ظرفیت تولید را دو برابر کند. تحقیقات UBI همچنین می‌گوید محموله‌های پنل تاشو می‌تواند در سال ۲۰۲۵ به ۴۹ میلیون واحد برسد.

افزایش تولید پنل‌های تاشو همچنین به سامسونگ دیسپلی اجازه می‌دهد تا آنها را به دیگر تولیدکنندگان گوشی هوشمند بفروشد. گفته می‌شود که سازندگان چینی مانند شیائومی و ویوو به دنبال دریافت پنل‌های سامسونگ برای دستگاه‌های تاشو خود هستند. شایعاتی در مورد اینکه گوگل و اپل به‌دنبال اضافه کردن یک گوشی تاشو به خط تولید خود می‌باشند نیز درحال پخش است و سامسونگ گزینه واضحی برای آنان به‌منظور تأمین نمایشگر است.

قصد سامسونگ برای دو برابر کردن فروش گوشی تاشو

قصد سامسونگ برای دو برابر کردن فروش گوشی تاشو

امسال سازنده گوشی کره‌ای در مورد استراتژی تاشو خود بسیار تهاجمی عمل کرده و به‌جای معرفی جانشین گلکسی نوت ۲۰، عرضه گسترده گوشی‌های تاشو جدید خود را انتخاب کرده است.

در ماه آگوست، سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 را معرفی کرد. هر دو گوشی پیشرفت‌های قابل‌توجهی در فناوری نمایشگر تاشو به‌همراه قیمت جذاب‌تر ارائه کردند. گلکسی زد فولد 3 همچنین به‌دلیل تطبیق‌پذیری و پشتیبانی از قلم S موردستایش قرار گرفت، درحالی‌که گلکسی زد فلیپ 3 به‌دلیل ظاهر و اندازه جمع‌وجورش، موردپسند واقع شد.

مشخص نیست که آیا سامسونگ خط تولید گوشی‌های تاشو خود را در سال 2022 گسترش خواهد داد یا خیر. ممکن است یک گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه‌تر برای انبوه مردم در دسترس باشد. این شرکت درحال‌حاضر شرکتی پیشرو در این دسته از دستگاه‌ها است و چنین حرکتی تنها باعث می‌شود که برتری سامسونگ بیش از این گسترش دهد. در زمان کنونی، 91 درصد از تمام پنل‌های OLED تاشو در سال 2021 توسط Samsung Display ساخته می‌شود.

نظر شما راجع‌به عزم سامسونگ برای دو برابر کردن میزان فروش گوشی‌های تاشو خود در سال ۲۰۲۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی