حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایش عبارت From Meta در واتس اپ پس از تغییر نام فیس بوک به متا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

حقیقتا تغییر نام فیس بوک به متا موضوع قابل توجهی بود. این مشخصا به معنی یک تغییر نام ساده نخواهد بود و باید دید که این نقطه در آینده غول بزرگ شبکه های اجتماعی و صنعت تبلیغات آنلاین چطور تفسیر می شود. از اولین تغییرات بصری حاصل از این تغییر را می توان نمایش عبارت From Meta در واتس اپ پس از تغییر نام فیس بوک به متا دانست.

نمایش عبارت From Meta در واتس اپ

بیش از ۲ سال پیش بود که نام FaceBook به پایین صفحه اولیه واتس اپ اضافه شد. بخشی که نوشته بود From Facebook و تاکید داشت این پیام رسان متعلق به فیس بوک است. همین اتفاق برای اینستاگرام و دیگر سرویس های تحت تملک آنها رخ داد.

طبق جدیدترین گزارش ها می بینیم که پس از تغییر نام Facebook به Meta حالا قرار است که در آن بخش پایینی صفحه آغازین واتس اپ شاهد عبارت From Meta باشیم. احتمالا این اتفاق برای دیگر سرویس های متعلق به فیس بوک هم رخ خواهد داد.

این ادعا براساس اسکرین شات زیر که از منبع بسیار معتبر مربوط به واتس اپ است، مطرح می شود:

نمایش عبارت From Meta در واتس اپ

نمایش عبارت From Meta در واتس اپ

هنوز این موضوع تایید رسمی نشده است اما واقعا دور از ذهن نیست. وقتی نام فیس بوک به متا تغییر کرده دیگر منطقی نیست که نام آن را در جایی ببینیم.

فکر می کنید این تغییر نام برای کاربران کمی عجیب نباشد؟ هضم آن توسط شما چطور بوده است؟ خب البته فیس بوک پس از فیلترشدن‌ش در اوایل دوران اینترنت مدرن در ایران خیلی برای ما اهمیت ویژه ای ندارد اما حداقل واتس اپ یا اینستاگرام با فیلترشدن اکثر راه های مشابه ارتباط اجتماعی مجازی در کشورمان، در تک تک گوشی های ما رسوخ کرده اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)