حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های رسمی اوپو A95 پیش از معرفی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، اوپو، رندر

اوپو آماده است تا تلفن هوشمند Oppo A95 4G را به زودی در جنوب شرق آسیا رونمایی کند. در چند روز گذشته، گزارشات متعددی درباره این گوشی هوشمند منتشر شده است. امروز نیز رندر های رسمی اوپو A95 منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید تا به سراغ این تصاویر برویم و جزئیات آن ها را بررسی کنیم.

رندر های اوپو A95 به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آن اشاره می‌کنند

وب‌سایت 91Mobiles رندرهای رسمی OPPO A95 را به اشتراک گذاشته است. تصاویر مذکور، این گوشی را در دو رنگ مشکی و نقره ای به نمایش می‌گذارند. گفته می‌شود این رنگ ها با نام های «مشکی درخشان» و «نقره ای رنگین کمانی» به طور رسمی معرفی می‌شوند. پشت این گوشی هوشمند دارای طراحی شبیه به «Reno Glow Design» به نام «OPPO Glow Design» است.

لوگو Oppo به طور عمودی در گوشه سمت راست پایین قاب پشتی دیده می‌شود. این روز ها به کار گیری پلاستیک های با کیفیت در گوشی های هوشمند، حتی در پرچمدارانی مانند نوت ۲۰ به امری رایج تبدیل شده و تشخیص شیشه از پلاستیک کمی دشوار شده است. بنابراین با توجه به رندر های اوپو A95 نمی‌توان با اطمینان گفت که جنس قاب پشتی این گوشی از شیشه است یا پلاستیک.

در قاب پشتی این گوشی ماژول مستطیل شکل دوربین با دوربین های سه گانه و یک فلش LED دیده می‌شود. با توجه به متن روی ماژول، سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. به طور کلی این تلفن هوشمند حاشیه های زیادی ندارد. اما حاشیه پایینی کمی ضخیم تر است. با این حال، صفحه نمایش مدرن، و با توجه به ترند رایج بازار طراحی شده است. یک پانچ هول کوچک در سمت چپ نیمه بالایی نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی دیده می‌شود. مثل سایر گوشی های اوپو، دکمه پاور در سمت راست و کلید های تنظیم صدا در سمت چپ فریم گوشی قرار گرفته اند.

آن‌طور که GizmoChina می‌گوید، Oppo A95 4G دارای چیپست کوالکام، ۸ گیگابایت رم، ۵ گیگابایت رم مجازی، باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و فست شارژ ۳۳ واتی است. با توجه به این افشای جدید و گزارش های قبلی در مورد OPPO A95، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند در حقیقت نسخه ری‌برند شده OPPO F19s است که اخیراً در هند معرفی شده است. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی Oppo A95 در دست نیست.

قابلیت رم مجازی اوپو به نام Ram+ تا ۷ گیگابایت حافظه رم به گوشی اضافه می کند

 

با توجه به رندر های منتشر شده، نظر شما درباره طراحی اوپو A95 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

سلام دوستان
کسی مدل این سونی رو میدونه؟
ایکس پرفورمنسه؟
comment image

سینا عطایی

سلام

بله درسته، اکسپریا ایکس پرفورمنس هست برای اپراتور ژاپنی دوکومو

Mohammadr

🌹🌹🌹خیلی ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی