حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Meizu POP3 با قیمت تنها ٣۵ دلار رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های پوشیدنی، میزو

کمپانی چینی Meizu ترجیح می‌دهد تا به صورت گسترده وارد بازار جهانی نشود. فعالیت میزو حتی در چین نیز خیلی زیاد نیست. اما با این اوصاف، ایربادز جدید میزو با نام Meizu POP3 اخیراً معرفی شده است. این ایربادز، تماماً بی سیم است و قیمت کمی نیز دارد.

مشخصات فنی و قیمت ایربادز Meizu POP3

میزو در کنار تولید گوشی‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی خودش را نیز تولید می‌کند. از جمله این محصولات، می‌توان به میزو واچ اشاره کرد.

 

 

ساعت هوشمند Meizu Watch با Snapdragon Wear 4100 رونمایی شد

 

به نقل از Gizmochina، میزو از ورود نسل جدید ایربادزهای کاملاً بی سیم خود خبر داده بود. در نهایت، امروز این کمپانی چینی از ایربادز Meizu POP3 رونمایی کرد. قیمت این ایربادز در چین، برابر با ٢٢٩ یوان یا ٣۵ دلار آمریکا است. اما با توجه به جشنواره‌هایی مانند Double 11 در چین، قیمت آن فعلاً به ١٩٩ یوان یا ٣١ دلار آمریکا کاهش یافته است.

اما به مشخصات این ایربادز می‌پردازیم. طراحی این ایربادز، به صورت نیمه گوش است و معماری آکوستیک میزو در آن دیده می‌شود. وزن هر گوشی، ۴.۵ گرم است. این سبکی، سبب راحتی بیشتر در استفاده طولانی مدت می‌گردد. این ایربادز جدید، مجهز به درایورهای پویا با قطر ١٣ میلی متری است. نسخه بلوتوث آن، ۵.٢ است. ایربادز میزو POP3، از ویژگی حذف نویز خودکار بهره مند است. استاندارد IPX5 نیز آن را تا حدودی در برابر قطرات آب مقاوم می‌سازد.

ایربادز Meizu POP3

علاوه بر این، ایربادز جدید میزو از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کند. بنابراین، می‌توان به وسیله این فرمان‌ها پخش موسیقی را کنترل کرد و یا به تماس‌ها پاسخ داد. این ایربادز، از جفت سازی سریع گوشی‌های میزو پشتیبانی می‌کند. بنابراین، این قابلیت برای دیگر برندها قابل دسترسی نیست. در بخش باتری نیز میزو باتری ۴٠ میلی آمپر ساعتی را برای هر ایرباد در نظر گرفته است. به لطف این باتری، ایربادز بدون نیاز به شارژ تا ۶ ساعت مداوم موسیقی پخش می‌کند. اما با استفاده از باتری ۴٠٠ میلی آمپر ساعتی کیس شارژ، این ایربادز در یک چرخه تا ٢۴ ساعت دوام می‌آورد.

Meizu POP3

Meizu POP3

نظر شما در مورد ایربادز جدید میزو چیست؟ فکر می‌کنید شاهد عرضه جهانی این محصول باشیم یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️