حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت نصب نرم افزارهای اندرویدی روی ویندوز ۱۱ رسما به نسخه آزمایشی آن اضافه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | Windows 11

بزرگترین غافلگیری مایکروسافت برای نسل بعدی Windows را می توان پشتیبانی از نصب نرم افزارهای اندروید روی ویندوز ۱۱ دانست. این ویژگی در ابتدای ارایه نسخه آزمایشی و حتی ابتدای ارایه نسخه رسمی در دسترس کاربران نبود. اگر شما طرفدار این ویژگی هستید، خبر خوب اینکه قابلیت نصب نرم افزارهای اندرویدی روی ویندوز ۱۱ رسما به نسخه آزمایشی آن اضافه شده است.

نصب نرم افزارهای اندرویدی روی ویندوز ۱۱

مایکروسافت اکنون به آزمایش کنندگان ویندوز ۱۱ اجازه می دهد تا برنامه های اندروید را امتحان کنند. نسخه پیش نمایش  Windows 11 با قابلیت نصب نرم افزار و بازی های Android امروز در اختیار آزمایش کنندگان بتا ویندوز ۱۱ قرار می گیرد و دسترسی به برنامه های Amazon Appstore را فراهم می کند. کاربران با دستگاه های مجهز به پردازنده های Intel ، AMD و Qualcomm همه قادر خواهند بود برنامه های Android را در ویندوز 11 امتحان کنند.

نرم افزار اندروید روی ویندوز ۱۱

نرم افزار اندروید روی ویندوز ۱۱

برنامه ها را می توان از طریق فروشگاه مایکروسافت دانلود کرد، که برنامه های مختلفی را به شما ارایه می کند اما برای دانلود و نصب به Amazon Appstore منتقل می کنند. برنامه‌های اندروید می‌توانند در کنار سایر برنامه‌های ویندوز اجرا شوند و همچنین در Alt + Tab و Task view ادغام شده‌اند و می‌توانید آنها را به منوی Start یا تسک بار پین ​​کنید.

مایکروسافت توضیح می دهد:

“می توانید اعلان های برنامه های Android را در Action Center مشاهده کنید یا کلیپ بورد خود را بین یک برنامه Windows و یک برنامه Android به اشتراک بگذارید.” “ما این تجربه را با در نظر گرفتن دسترسی بهتر ایجاد کرده ایم. بسیاری از تنظیمات دسترس پذیری ویندوز در برنامه های Android اعمال می شود و ما با آمازون همکاری می کنیم تا پیشرفت های بیشتری انجام دهیم. “

نرم افزار اندروید روی ویندوز ۱۱

نرم افزار اندروید روی ویندوز ۱۱

مایکروسافت با آمازون همکاری کرده است تا ۵۰ برنامه را برای کاربران آزمایشی Windows 11 تست کند. اینها شامل بازی های تلفن همراه مانندLords Mobile ، June’s Journey و Coin Master می شود. همچنین برنامه های مربوط به ارایه کتاب آنلاین مانند Kindle و برنامه های کودکان مانند Lego Duplo World یا Khan Academy Kids وجود دارد.

Fifty apps یک مجموعه کوچک از بیش از 3 میلیون برنامه موجود در Google Play Store و حتی بیش از 600،000 برنامه در Appstore آمازون است. هنگامی که این ویژگی به طور گسترده برای ویندوز 11 راه اندازی شود، مشخص نیست که چند برنامه Android در دسترس خواهد بود.

مایکروسافت یک زیر سیستم در ویندوز 11 ایجاد کرده است تا پشتیبانی از برنامه Android را فعال کند. این شامل هسته لینوکس و یک سیستم‌عامل اندروید مبتنی بر پروژه منبع باز اندروید (AOSP) نسخه 11 است. برنامه‌های اندروید مایکروسافت در تیم ویندوز 11 می‌گویند:

«زیرزیستم در یک ماشین مجازی Hyper-V اجرا می‌شود، مانند زیرسیستم ویندوز برای لینوکس. “نحوه نقشه برداری runtime و API برنامه ها در محیط AOSP به لایه گرافیکی ویندوز، بافرهای حافظه، حالتهای ورودی ، دستگاههای فیزیکی و مجازی و حسگرها را درک می کند.”

این زیر سیستم از تراشه های AMD ، Intel و Qualcomm پشتیبانی می کند و مایکروسافت با اینتل همکاری کرده است تا برنامه های مختص Arm را برای دستگاه های AMD و Intel اجرا کند.

مایکروسافت امروز فقط برنامه های Android را در کانال بتا ویندوز 11 ارایه می کند و این شرکت می گوید قصد دارد پیش نمایش را برای کاربران Dev Channel “به زودی” ارایه کند. کامپیوتر مجهز به ویندوز 11 آزمایشی شما باید در منطقه ایالات متحده، در کانال بتا تنظیم شود و همچنین برای دسترسی به فروشگاه App Store آمازون نیاز به یک حساب آمریکایی مستقر در ایالات متحده دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مایکروسافت بتواند بدون محدودیت و به صورت واقعی و کامل از نرم افزارها و بازی های اندروید پشتیبانی کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

سلام

پس الان هیچ مانعی برای ارائه موبایلی با ویندوز 11 موبایل و پشتیبانی همزمان از اپ های اندرویدی وجود نداره !

آقای عطایی اگر صلاح دونستید این خبر هم میتونه جالب باشه .

https://betanews.com/2021/09/12/windows-11-mobile

hamidtn

تنها سیستم عاملی که میتونه خطر بسیار بسیار جدی برای اندروید و ios ایجاد کنه

Windows 11 mobile هست !!!!!!!!!!!!

چون علاوه بر اپلیکیشن های خود ویندوز ، میلیون ها اپلیکیشن پیش ساخته اندروید هم داره .

اسکرین شات زیر از برنامه مایکروسافت برای ارائه سیستم عامل ویندوز 11 موبایل :

comment image

comment image

comment image

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)