حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام امکان ارسال پست در نسخه دسکتاپ خود را به‌صورت عمومی فراهم کرد +‌ نحوه ارسال

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام امروز رسما اعلام کرد که این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا عکس‌ها و فیلم‌های خود را با استفاده از مرورگر وب و نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن ارسال کنند. چند ماه پیش، اینستاگرام شروع به آزمایش قابلیت ارسال پست ازطریق دسکتاپ کرده بود، اما تنها برای کاربران منتخب. درحال‌حاضر، همان‌طور که TechCrunch گزارش کرده است، همه کاربران می‌توانند از ۲۹ مهرماه (21 اکتبر) از طریق برنامه دسکتاپ اینستاگرام، پست ارسال کنند. نه‌تنها این مورد، بلکه این شرکت همچنین تعدادی ویژگی جدید را نیز معرفی کرده که قرار است بزودی منتشر شوند.

ارسال پست ازطریق دسکتاپ توسط اینستاگرام

به‌عنوان مثال، از امروز، یک ویژگی “Collabs” جدید وجود دارد که درحال‌حاضر به‌عنوان “نسخه آزمایشی” ارائه شده است و “به کاربران امکان ساخت پست‌های Feed و Reels را به‌صورت مشترک می‌دهد.” TechCrunch توضیح می‌دهد که برای انجام این کار، “کاربران می‌توانند از صفحه برچسب‌گذاری در Instagram، حساب دیگری را به همکاری دعوت کنند.”

اینستاگرام همچنین نسخه آزمایش امکانی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای مراکز غیرانتفاعی را نیز آغاز خواهد کرد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا مستقیماً از دکمه بعلاوه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مالی کنید. در اینجا، می‌توانید یک سازمان غیرانتفاعی را انتخاب کرده و جمع‌آوری کمک‌های مالی را به پست Feed خود اضافه کنید.

برای Reels، چند مورد اضافی برای افزایش تجربه کار با موسیقی فراهم شده است:

 روز پنجشنبه، اینستاگرام دو جلوه جدید به نام Superbeat و Dynamic Lyrics را معرفی خواهد کرد که به سازندگان کمک می‌کند که با استفاده از موسیقی در Reels، به ویرایش و اجرا بپردازند. اینستاگرام همچنین بیان می‌کند که Superbeat به‌طور هوشمند جلوه‌های ویژه‌ای را بر روی موسیقی کاربران اعمال می‌کند، درحالی‌که Dynamic Lyrics متن آهنگ سه‌بعدی را نمایش می‌دهد که با “groove” آن همراه است.

ارسال پست ازطریق دسکتاپ توسط اینستاگرام

ارسال پست ازطریق دسکتاپ توسط اینستاگرام

نحوه ارسال پست Instagram در مک و رایانه شخصی

به‌منظور ارسال پست در نسخه دسکتاپ اینستاگرام می‌بایست مراحل زیر را طی کنید:

۱- برای شروع روی آیکون + در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. (درکنار نماد مسنجر)

۲- برای بارگذاری عکس‌ها یا فیلم‌های خود، دستورات را دنبال کنید. (با کشیدن و رها کردن پست مربوطه و یا “انتخاب از دسکتاپ”)

۳- سایز/فرمت محتوای خود را انتخاب کنید.

۴- فیلتر/ویرایش مناسب برای محتوای خود را اعمال کنید. (ازطریق سربرگ بالای صفحه)

۵- کپشن/لوکیشن و موارد دیگر به به پست خود اضافه کنید.

۶- گزینه Share (اشتراک‌گذاری) را انتخاب کنید.

آموزش چک کردن دایرکت اینستاگرام دسکتاپ از طریق مرورگر وب

درنهایت، نظر شما پیرامون ارائه قابلیت ارسال پست ازطریق نسخه دسکتاپ برنامه اینستاگرام در رایانه‌های مک و ویندوزی چیست؟ این ویژگی تا چه اندازه به‌کار شما آمده و سهولت استفاده از این اپلیکیشن را برای شما فراهم می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی