حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام در حال تست قابلیت ویرایش و انتشار پست در نسخه دسکتاپ می‌باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی

پس از 11 سال، شبکه اجتماعی مجبوب سرانجام تشخیص داده است که مردم نیاز دارند هر از گاهی پست‌های خود را از طریق کامپیوتر نیز به اشتراک بگذارند. اینستاگرام به‌تازگی شروع به تست قابلیت ویرایش و انتشار پست در نسخه دسکتاپ خود کرده است. این ویژگی توسط مشاور رسانه اجتماعی، Matt Navarra، كه تصاویر مربوط به ‌آن را در حساب توییتری خود به اشتراک گذاشته است، مشاهده شد که نشان می‌داد کاربران تقریباً كنترل مشابهی بر قابلیت‌های ویرایش و انتشار تصاویر مانند نسخه دستگاه‌های همراه خواهند داشت.

قابلیت ویرایش و انتشار پست در نسخه دسکتاپ اینستاگرام

برای دسترسی به این قابلیت، باید آیکون Plus را در بالای برنامه خود و مابین گزینه‌های Share و Explore ببینید. در حال حاضر این ویژگی تنها برای انتشار پست‌های عادی کار می‌کند و پشتیبانی آن از stories و reels، کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پس از افزودن تصویر با کشیدن موس و یا مرور دستی در داخل پوشه‌ها، شما می‌توانید تصویر را برش داده و سپس آن را با فیلترها و یا گزینه‌های دقیق‌تر، ویرایش کنید.

قابلیت ویرایش و انتشار پست در نسخه دسکتاپ اینستاگرام

قابلیت ویرایش و انتشار پست در نسخه دسکتاپ اینستاگرام

هنگامی‌که تمامی موارد مربوط به ویرایش تصویر به پایان رسید، در مرحله آخر گزینه‌هایی برای افزودن کپشن، لوکیشن، تگ کردن افراد و همه تنظیمات پیشرفته مانند غیرفعال کردن کامنت‌ها، پنهان کردن لایک‌ها و بازدیدها، گزینه‌های اشتراک‌گذاری و غیره به شما نمایش داده می‌شود.

قابلیت ویرایش و انتشار پست در نسخه دسکتاپ اینستاگرام

قابلیت ویرایش و انتشار پست در نسخه دسکتاپ اینستاگرام

فیس بوک به‌عنوان مالک اینستاگرام در اظهارنظر خود بیان کرده است:

“ما می دانیم که بسیاری از افراد از طریق رایانه خود به اینستاگرام دسترسی پیدا می كنند. برای بهبود این تجربه، اکنون در حال آزمایش توانایی ایجاد پست Feed در Instagram با مرورگر دسکتاپ آنها هستیم.”

این یک گام بزرگ برای اینستاگرام به‌شمار می‌رود؛ چراکه پیش از این کاربران مجبور بودند از راه‌های هوشمندانه دیگر و یا برنامه‌های شخص ثالث برای ویرایش پست‌های اینستاگرام در دسکتاپ استفاده کنند. اکنون روند کار ساده‌تر خواهد شد، اگرچه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه زمان‌بندی انتشار این قابلیت وجود ندارد.

کدام سرویس ها بیشترین اطلاعات را از ما جمع آوری می کنند؟ کلاب هاوس کمترین، اینستاگرام بيشترين

نظر شما راجع به ویژگی جدید نسخه دسکتاپ اینستاگرام چیست؟ آیا شما نیز از نسخه مخصوص کامپیوتر استفاده می‌کنید و یا گوشی و تبلت را برای این کار مناسب‌تر می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی