حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو T1 و T1x فردا رونمایی خواهند شد+رندر و مشخصات فاش شده

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، ویوو

تاریخ عرضه گوشی های هوشمند ویوو T1 و T1x به همراه رندر و مشخصات کلیدی آن ها فاش شده است. ویوو در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن های هوشمند سری T خود در چین است. این سری شامل Vivo T1 و Vivo T1x می‌شود. علاوه بر آن، این شرکت چندی پیش دو گوشی Vivo X70 Pro و Vivo X70 Pro Plus را عرضه کرد که فروش بسیار خوبی را تجربه کردند.

تاریخ رونمایی ویوو T1 و T1x رسما تایید شده است

آخرین گزارشات موجود خبر از آن می‌دهند که ویوو علاوه بر توسعه سری T خود، در حال کار بر روی جانشین Vivo X70 با نام Vivo X80 است. گزارش های متعدد تایید می‌کنند که جدیدترین گوشی های ویوو با نام T1 و T1x به زودی رونمایی خواهند شد. پیش از رونمایی رسمی از این تلفن های هوشمند، رندر ها و اطلاعات فنی آن ها فاش شده است.

گوشی های سری T1 در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) در کشور چین معرفی می‌شوند. ویوو رسما تاریخ رونمایی این گوشی ها را از طریق پستی در ویبو تایید کرد. در حالی که رویداد معرفی این گوشی ها بسیار نزدیک است. اما Digital Chat Station مشخصات کلیدی و چند تصویر از این دو تلفن هوشمند آینده Vivo را فاش کرده است.

تصویری از تیزر منتشر شده توسط ویوو

بر اساس تیزری که Vivo در حساب رسمی Weibo خود به اشتراک گذاشته است. گوشی های هوشمند سری T دارای دوربین پشتی سه گانه هستند. گذشته از آن، رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط Digital Chat Station نشان می‌دهد که یکی از تلفن های هوشمند فوق دارای صفحه نمایشی با ناچ قطره ای شکل است. این مدل به احتمال زیاد دارای ماژول دو گانه است. گوشی دیگر این سری که دارای دوربین سه گانه است، از صفحه نمایشی مجهز به پانچ هول بهره می‌برد.

گوشی های جدید Vivo چه مشخصاتی خواهند داشت؟

خوشبختانه علاوه بر مشخصات ظاهری گوشی، ما برخی از مشخصات کلیدی آن ها را نیز می‌دانیم. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند که گوشی های جدید ویوو از یک صفحه نمایش LCD با رفرش ریت بالا بهره می‌برند. برای تامین نیروی پردازشی این دستگاه احتمالا یکی از دو تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ یا اسنپدراگون 778G در نظر گرفته شده است. همچنین احتمال می‌رود که این دستگاه دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد. در اوایل ماه جاری، ویوو T1 و T1x گواهی 3C چین را دریافت کردند و اطلاعات آن ها در میان داده های TENAA مشاهده شده است.

سمت چپ Vivo T1x و سمت راست Vivo T1

یکی از دستگاه هایی که در TENAA ظاهر شد Vivo V2009A بود. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه با نام اصلی Vivo T1 عرضه می‌شود. به احتمال زیاد، Vivo T1 ابتدا در کشور سازنده دستگاه، یعنی چین عرضه خواهد شد. بر اساس داده های TENAA، این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۶۸ اینچی با رزولوشن FHD+ است. علاوه بر این، احتمالاً این مدل از دوربین دوگانه ای در قاب پشتی با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره مند است.

این گوشی احتمالاً در نسخه های ۸ و ۱۲ گیگابایت رم در دسترس خواهد بود. این دستگاه می‌تواند دو نسخه با حافظه های ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی داشته باشد. همچنین یک باتری ۴,۰۰۵ میلی آمپری نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر Vivo V2115A می‌تواند با نام Vivo T1x معرفی شود. منابع می‌گویند که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن FHD+ است. گذشته از آن، احتمالا یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

دقیقا مانند Vivo T1، ویوو T1x نیز با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. احتمالا این مدل از تراشه اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند. قطعا فردا در جریان رونمایی، اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

برخی از مشخصات ویوو X80 پیش از رونمایی فاش شدند!

با توجه به اطلاعات و مشخصات منتشر شده، نظر شما درباره دو گوشی جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، 2تاگوشی از ویوو، که هردوتاش عالی هستن، فقط قیمتهام گفته میشد بهتر بود، ولی در کل مشخصاتش خوبه، بین دایمن900 وواسنپ778، خب اسنپ778 بهتره و شکی درش نیست، البته خب دایمن900 هم خوبه، ولی خب بازم 778 بهتره، درکل میارده های روبه بالا هستن، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی