حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل HomePod mini جدید با رنگ های شادتر معرفی شد + اکانت ارزان تر اپل موزیک

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

مراسم پاییزی اپل در بخش تراشه ها و مک بوک ها هیجان انگیز شده است اما به قولی، آسیاب به نوبت! ابتدای مراسم اپل HomePod mini جدید با رنگ های شادتر معرفی شد. همچنین این شرکت اکانت ارزان تر اپل موزیک را با قیمت ۴.۹۹ دلار اعلام کرد.

اپل HomePod mini جدید

در کنار ارایه اکانت ارزان تر اپل موزیک، این شرکت لیست های پخش جدیدی (Playlist) را برای Apple Music معرفی کرد. این شرکت همچنین سه رنگ جدید برای HomePod mini عرضه می کند.

اپل HomePod mini جدید

اپل HomePod mini جدید

در رویداد امروز اپل، این شرکت برخی از به روز رسانی ها را برای Siri رونمایی کرده است که به نظر می رسد هنگام گوش دادن به موسیقی در Apple Music (سرویس پخش موسیقی این شرکت) مفیدتر باشد.

برای کمک بیشتر Siri در Apple Music، این شرکت تعداد زیادی لیست پخش جدید ارایه کرده است که می توانید از Siri برای پیدا کردن موسیقی مناسب روحیه خود استفاده کنید. لیست های پخش شامل موضوعاتی برای مهمانی های شام، اسنوبورد، یوگا و موارد دیگر است.

در یک به روزرسانی غافلگیرکننده، اپل همچنین پلن Voice را برای Apple Music معرفی کرد. این یک اشتراک جدید است که فقط از صدای شما و Siri برای دسترسی به هر آهنگ و لیست پخش در Apple Music در همه دستگاه های شما استفاده می کند. این یک طرح جدید است که در کنار سایر برنامه های موجود اضافه می شود. اواخر امسال در 17 کشور با قیمت 4.99 دلار در ماه در دسترس خواهد بود.

اکانت ارزان تر اپل موزیک

اکانت ارزان تر اپل موزیک

برای کمک به شما در لذت بردن از همه این موسیقی، به ویژه از طریق Siri ، اپل رنگ های جدید اپل HomePod mini را معرفی کرده است که شامل آبی، نارنجی و زرد می شود.

این هوم پاد مینی در حقیقت در مشخصات و قیمت هیچ تفاوتی با نسل قبلی ندارد و فقط رنگ های جدید را ارایه می کند.

نظر شما درباره اکانت جدید اپل موزیک که ارزان تر بوده اما از ویژگی صدای فضایی بهره نمی برد چیست؟ رنگ های جدید هوم پاد مینی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

با این مشخصات و گفته های اپل در مورد پردازنده M1 max فکر کنم بالای 10 برابر از قوی ترین پردازنده موبایلی که A15 میشه قوی تره!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)