حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل موزیک به‌زودی برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اپلیکیشن، پلی‌استیشن

درحال‌حاضر، Spotify تنها گزینه پخش موسیقی در PS5 از زمان عرضه آن در سال گذشته بوده است و به شما این امکان را می‌دهد که هنگام پرداختن به یک بازی، به موسیقی موردعلاقه خود گوش دهید. با این حال، گزارشات مختلف نشان می‌دهد که به‌زودی، کنسول پلی استیشن ۵ ممکن است از سرویس دیگری نیز پشتیبانی کند: اپل موزیک (Apple Music).

انتشار اپل موزیک برای پلی استیشن ۵

اولین سرنخ در اوایل هفته جاری هنگامی‌که یک کاربر Reddit تصویری از Apple Music را که در منوی موسیقی PS5 ظاهر شده بود، منتشر کرد. ظاهراً این گزینه پس از ایجاد حساب جدید و تلاش برای پیوند آن با Spotify نشان داده شده است. با این حال، به‌نظر می‌رسد که این برنامه درحال‌حاضر کار نمی‌کند. کاربر Reddit همچنین عکسی از پیامی را به‌اشتراک گذاشت که در آن آمده بود: “این برنامه فقط در PS4 قابل پخش است”، که Eurogamer می‌گوید وقتی یک برنامه در دسترس نیست، این پیام، به‌عنوان یک خطای استاندارد به‌نمایش درمی‌آید.

Eurogamer همچنین بیان می‌کند که هنگام ایجاد یک حساب جدید در ایالات‌متحده، می‌توانید گزینه Apple Music را نیز ببیند، اگرچه قادر به اجرای آن نیستید. البته، هنگام نوشتن این مقاله و با ایجاد حساب جدید با ریجن ایالات‌متحده، گزینه Apple Music ظاهر نشد.

انتشار اپل موزیک برای پلی استیشن ۵

انتشار اپل موزیک برای پلی استیشن ۵

ناسازگاری گزینه Apple Music نشان می‌دهد که کاربر Reddit و Eurogamer ممکن است به چیزی که سونی و اپل قصد دارند در آینده نزدیک منتشر کنند، نگاه اولیه انداخته باشد. این دو شرکت اخیراً در زمینهٔ تبلیغات Apple TV Plus برای دارندگان PS5 با هم همکاری کرده‌اند، بنابراین به‌نظر می‌رسد نوعی مشارکت بین دو کمپانی درجریان باشد. اپل سال گذشته، اپل موزیک را برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ ارائه کرده و نشان داد که مایل است دسترسی این برنامه را فراتر از سیستم‌عامل‌های خود گسترش دهد. این خبر تنها چند روز پیش از رویداد پیش‌رو ۲۶ مهر اپل ظاهر می‌شود که می‌تواند مکانی برای اپل و سونی باشد تا به‌صورت رسمی اعلام کنند که اپل موزیک برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

سونی و اپل درحال‌حاضر به این شایعه هیچ واکنش و اظهارنظر رسمی نشان نداده‌اند.

نظر شما راجع‌به احتمال انتشار اپل موزیک برای کنسول سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی