حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست VR جدید HTC به نام Vive Flow برای مصارف چند رسانه ای معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، واقعیت مجازی

شرکت HTC از جمله شرکت‌هایی بود که زمانی در اوج بازار می‌درخشید. اما رفته رفته ستاره بخت این شرکت کم فروغ شد و حضورش در بازار رقابت نیز کاهش یافت. اما اخیرا خبری درباره تولید و عرضه هدست‌های واقعیت مجازی این شرکت منتشر شده است. گویا قرار است هدست VR جدید HTC برای مصارف چند رسانه‌ای معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هر آنچه که درباره هدست VR جدید HTC می‌دانیم…!

بر اساس اخبار و اطلاعات منتشر شده، شرکت نام آشنای HTC در حال طراحی و توسعه یک دستگاه VR جدید است. این هدست قرار است طی یک رویداد مجازی در تاریخ ۱۴ اکتبر معرفی شود. طبق شایعات مطرح شده، این دستگاه قرار است Vive Flow نامیده می شود. زیرا در بنر منتشر شده توسط این شرکت، جمله Go with the Flow دیده می‌شود.

هدست VR جدید HTC

برخی منابع خبری همچون gsmarena، معتقدند که این هدست متناسب با مصارف چند رسانه‌ای است. همچنین بر اساس شایعاتی دیگر، این هدست به برخی از عناوین causal games دسترسی خواهد داشت. می‌توان تصور کرد که Vive Flow نسبت به سایر هدست‌ها، به طور خاص و ویژه‌ای، سبک‌تر و جمع و جورتر خواهد بود. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این هدست دارای کنترلر نیست. گویا دستگاه مورد نظر از لحاظ قدرت، به شکل قابل توجهی نسبت به رقبای خود و سایر موارد مشابه در زمینه بازی و سرگرمی، ضعیف‌تر است. برای مثال Flow باعث می‌شود ردیابی با ۶ درجه آزادی، تجربه فراگیرتری نسبت به Oculus Go داشته باشد. بنابراین هدست واقعیت مجازی Vive Flow یک هدست مناسب در نظر گرفته می‌شود.

اچ تی سی آینده خود را در فناوری شبکه 5G و هدست های VR را می بینید

تقاضا برای هدست های AR و VR در یک سال گذشته تقریباً سه برابر شده است

 

Viveport Verse چیست؟

از سوی دیگر، منابع خبری به موارد مهم‌تری درباره HTC اشاره می‌کنند. آن‌ها معتقدند که این شرکت اکنون با طراحی محصولی به نام Viveport Verse، بر روی توسعه پلتفرم مجازی خود کار می‌کند. شما همچنین می‌توانید آواتار سه بعدی خود را تحت کنترلر بگیرید و از برخی رویدادها در metaverse HTC دیدن کنید. نمایشگاه NFT نیز در این رویداد قابل انتظار است. اما قسمت جالب ماجرا این است که Viveport Verse منحصر به دارندگان هدست VR نخواهد بود. بنابراین،Viveport Verse از طریق رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند نیز قابل دسترسی خواهد بود.

هدست واقعیت مجازی (VR) مبتنی بر موبایل احتمالا به آخر خط رسیده باشد

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا HTC خواهد توانست در این زمینه موفق شود و محصولات قابل رقابتی به بازار عرضه نماید؟ به نظر شما یک هدست واقعیت مجازی نیازمند چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است؟ آیا هدست واقعیت مجازی Vive Flow می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان