حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی Vivo S10e در ویدئویی فاش شد، احتمالا چیزی به زمان رونمایی نمانده است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، ویوو

ویوو در ماه جولای (تیر ماه) گوشی های هوشمند Vivo S10 و Vivo S10 pro را معرفی کرد. در ماه اوت(مرداد ماه)، یک تلفن هوشمند دیگر از این شرکت در کنسول Google Play مشاهده شد. شایعات موجود ادعا می‌کنند که این گوشی هوشمند با نام Vivo S10e به زودی رونمایی خواهد شد. امروز، یک افشاگر اطلاعات چینی، ویدئویی را به اشتراک گذاشت که به وضوح طراحی قاب پشتی Vivo S10e را نشان می‌دهد.

ویدئویی از طراحی Vivo S10eمنتشر شد، شروع قیمت از ۳۸۰ دلار

با توجه به ویدئو منتشر شده، Vivo S10e طراحی زیبایی خواهد داشت و برای خرید آن سه گزینه با رنگ های مختلف دردسترس دارید. گوشه سمت چپ بالای دستگاه ماژول دوربین سه گانه دیده می‌شود. هنوز سازنده چینی تاریخ عرضه Vivo S10e را اعلام نکرده است. جشنواره خرید Double Eleven در ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) در چین برگزار می‌شود. به همین جهت انتظار می‌رود S10e به زودی رونمایی شود تا برای جشنواره Double Eleven آماده عرضه باشد.

 

 

گوشی جدید ویوو چه مشخصاتی خواهد داشت؟

طبق گزارش GizmoChina، ویوو S10e دارای پنل ۶.۴۴ اینچی سامسونگ E1 Pro AMOLED است. این نمایشگر رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی خواهد داشت. این دستگاه از تراشه Dimensity 900، رم هایی از نوع LPDDR4X و حافظه UFS 2.1 استفاده می‌کند. S10e دارای سنسور سونی IMX516 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی است. دوربین اصلی دستگاه نیز به یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ GW 3 مجهز است. مطابق با ترند این روز های بازار، دو دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در ماژول دوربین های این گوشی حضور خواهند داشت.

باتری این گوشی چندان پرظرفیت نخواهد بود و ویوو به سراغ یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با فست شارژ ۴۴ واتی رفته است. قاب پشتی و جلویی S10e با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شوند. Vivo S10e احتمالا در دو گزینه از جمله ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. قیمت این مدل ها به ترتیب ۲۴۹۹ یوان (۳۸۸ دلارآمریکا) و ۲۷۹۹ یوان (۴۳۵ دلار آمریکا) خواهد بود.

ویوو S10 Pro و ویوو S10 با تراشه Dimensity 1100 رسماً معرفی شدند

با توجه به طراحی و مشخصات فاش شده Vivo S10e، نظر شما درباره این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

فقط تو قیمت و. بازاریابی از اپل کمتره وگرنه ارزش خریدش خیلی بیشتره
البته یه بد شانسی هم آورده که پسرها بعد از اتمام کارشون فقط آیفون هدیه میدن وگرنه تو بازار از اپل هم بهتر میشد، الآن اونهایی که اپل کادو گرفتن میان اعتراض که چرا پاداش ما را کم کیفیت تلقی میکنید و میگن ما برای این کادو چند شب تو کوچه های تاریک رشادت به خرج دادیم و کادویی که گرفتیم ارزش خرید بالایی داره و اون جریان ۵۰۰ دلار هم دسیسه افرادی هست که کادو نمی‌دن و در میرن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی