حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی اس ٢٢ اولترا را با جزئیات بیشتری تماشا کنید!

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

حدوداً چند ماه دیگر زمان باقی مانده است که سری Galaxy S22 رونمایی شود. پرچمدار این سری، Galaxy S22 Ultra خواهد بود که کامل‌ترین پکیج را دارد. رندر گلکسی اس ٢٢ اولترا، پیش از این منتشر شده بود و نگاهی اجمالی به آن داشتیم. حال، این بار رندر دیگری با جزئیات بیشتر منتشر شده است.

رندر گلکسی اس ٢٢ اولترا

همان گونه که ذکر کردیم، رندر Galaxy S22 Ultra مدتی پیش از سوی OnLeaks منتشر شده بود.

 

رندر Galaxy S22 Ultra سامسونگ را با جایگاه اختصاصی S-Pen و طراحی شاسی سری Galaxy Note تماشا کنید!

 

به گفته Gsmarena، پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S22 Ultra به زودی معرفی می‌شود. همچنین رندر این دستگاه، مدتی پیش به اشتراک گذاشته شده بود و ما آن‌ها را تماشا کردیم. اما این بار Let’sGoDigital، رندرهای مورد اشاره را با جزئیات بیشتری بازسازی کرده است. ظاهراً قرار است که شاهد ماژول دوربین جزیره‌ای در این دستگاه باشیم. چنین طراحی در رندرهای جدید S22 Ultra، از صحبت‌های IceUniverse نشأت گرفته‌اند. چرا که وی اشاره کرده بود که ممکن است سامسونگ از چینش دوربین عمودی سری Galaxy Note 10 در این دستگاه استفاده کند.

به جز برآمدگی ماژول دوربین P شکل که قبلاً مشاهده کرده بودیم، در این رندرها سیستم دوربین اصلی به دو بخش تقسیم شده است. به طوری که شاهد وجود دو ماژول دوربین جداگانه هستیم! این دقیقاً همان چیزی است که آیس یونیورس احتمال وجودش را داده بود. طراحی کلی این رندرها، از نمونه‌های اولیه و شواهد موجود از سوی سازندگان قاب‌های محافظ الهام گرفته شده است.

در کل، ممکن است دوربین اصلی Galaxy S22 Ultra، دچار تغییر خاصی نشود. سنسور اصلی همچنان ١٠٨ مگاپیکسلی است و دوربین ١٢ مگاپیکسلی نیز برای عکاسی فوق عریض در نظر گرفته شده است. اما ممکن است که پیشرفت‌هایی در بخش دوربین‌های تله فوتو حاصل شود. به طوری که دوربین تله فوتو با زوم ٣ برابر اپتیکال و دوربین پریسکوپ تله فوتو با زوم ١٠ برابری اپتیکال، ممکن است با سخت افزار به روز شده و سنسور ١٠ یا ١٢ مگاپیکسلی در این گوشی تعبیه شوند.

از سوی دیگر، Letsgodigital ادعا می‌کند که تمام دوربین‌های این گوشی، مجهز به لرزشگیر اپتیکال خواهند بود. در Galaxy S21 Ultra، تنها دوربین فوق عریض از این ویژگی بی بهره بود. همچنین زمزمه‌هایی از تغییر زبان طراحی در این گوشی به گوش می‌خورند. به طوری که این گوشی، بیشتر شبیه گوشی‌های سری Galaxy Note خواهد بود. طراحی گوشی، بیشتر جعبه‌ای شکل خواهد شد و لبه‌ها، تیزتر می‌شوند. همچنین فضای داخل گوشی، تا حد ممکن خالی‌تر می‌شود تا یک فضای استوانه‌ای برای قرارگیری قلم S-Pen وجود داشته باشد.

رندر جدید گلکسی اس ٢٢ اولترا، این گوشی را در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز نمایش می‌دهد. این رنگ بندی، مشابه همان چیزی است که پیش‌تر در گلکسی اس ٨ و گلکسی اس ٩ دیده بودیم. به طور کلی، اعتقاد بر این است که گلکسی اس ٢٢ اولترا، جانشین معنوی گلکسی نوت ٢٢ اولترا خواهد بود. گفته می‌شود که رونمایی از گلکسی اس ٢٢ اولترا و برادران آن، فعلاً به تعویق افتاده است. دلیل آن، رونمایی گلکسی S21 FE در نزدیکی همان دوره است. از سوی دیگر، سری Galaxy S22 اواخر سال ١۴٠٠ معرفی می‌شود.

نظر شما در مورد طراحی این گوشی چیست؟ این سری رندر گلکسی اس ٢٢ اولترا را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

پشتش اگه این شکلی باشه طراحیش واقعا یک پسرفت بزرگه توی طراحی .

Auroro

نه البته، خیلی هم عالیه، میدونم میگی شبیه نوت ۱۰ هستش ولی بزرگ شدن شیشه هاش قشنگش کردن، حس نوت بودن و ارتقا یافتن بهت دست میده.

AŁɪ

شبیه نوت ۱۰ میشد که خوب بود ، مسئله اینجاست اون قسمت دوم ماژول دوربینش وقتی دوتا لنز بهم چسبیدن وقتی به پشت گوشی نگاه کنی یه حس یجوری میده …

Auroro

شت نمیدونم سلیقت چجوریه، من که خوشم اومد.

Mahdi

دروغ چرا منم خوشم نمیاد

SHREK

طراحی دوربینش جالب نیست🗿

Faez

Galaxy Note
+
S
=
SAMSUNG Galaxy Sote 22

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️