حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Galaxy S22 سامسونگ همچنان با شارژر ٢۵ واتی ارائه می‌شود؟

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی‌های سری Galaxy S22، اصلی‌ترین محصولات سامسونگ هستند که طرفداران سامسونگ در حال لحظه شماری برای رونمایی از آن‌ها هستند. سری Galaxy S22 سامسونگ، تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود. اما هم اکنون، یک تأییدیه نشان می‌دهد که احتمالاً همچنان خبری از شارژر پر توان در این گوشی‌ها نیست.

شارژر سری Galaxy S22 سامسونگ ممکن است مانند نسل قبل باشد!

مدتی پیش، شایعه‌ای منتشر شد که از استفاده شارژر ۶۵ واتی در سری Galaxy S22 حکایت داشت.

 

شارژر ۶۵ وات سامسونگ به Galaxy S22 خواهد رسید؟

 

حال، ظاهراً این احتمال در حال پیوستن به یک رؤیا است. چرا که اخیراً، خبری منتشر شده است که ممکن است برای بسیاری از طرفداران سامسونگ، مسرت بخش نباشد. به گزارش EqualLeaks، این خبر مربوط به توان شارژر گوشی‌های سری Galaxy S22 است. اگر به یاد داشته باشید، سری Galaxy S21 با شارژر ٢۵ واتی ارائه شده بود. این شارژر، سرعت مناسبی در شارژ کردن گوشی‌های این سری داشت. اما مشخصاً سرعت آن، به اکثر رقبا حتی نزدیک هم نمی‌شد. اما سال بعد، کمپانی‌های چینی با دست پر باز می‌گردند. به طوری که شیائومی اعلام کرده است قصد دارد تا سال آینده، شارژر ٢٠٠ واتی سیمی خود را به تولید انبوه برساند. اما دقیقاً سامسونگ چه جایگاهی خواهد داشت؟

خب، اجازه بدهید تا نگاهی به جدیدترین اخبار منتشر شده بیاندازیم. تأییدیه 3C، یک تأییدیه چینی است که برخی از اطلاعات دستگاه‌ها را پیش از رونمایی آن‌ها می‌دهد. نکته مهم، تأیید شدن عرضه سری Galaxy S22 در چین است. در این تأییدیه چینی، سه دستگاه جدید ظاهر شده‌اند. انتظار می‌رود که این سه دستگاه، در واقع Galaxy S22 و Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra باشند.

با استناد به اطلاعات ذکر شده، این گوشی‌ها دارای مدل نامبر SM-9060 و SM-9080 در کنار SM-9010 هستند. شایان ذکر است که هر سه دستگاه، از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کنند. اطلاعات ذکر شده در این تأییدیه، نشان می‌دهد که هر سه گوشی جدید سامسونگ، از شارژر ٢۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. با توجه به اطلاعات، احتمال زیادی دارد که این دستگاه‌ها، همان سری Galaxy S22 سامسونگ باشد. بنابراین، این تأییدیه به شایعات قبلی مبنی بر استفاده از شارژر ۶۵ واتی در این سری، دامن نزده است و خبری بر خلاف آن‌ها را به ما می‌دهد. البته توجه داشته باشید که این دستگاه‌ها، ممکن است سری Galaxy S22 نباشند. اما به هر حال، نباید این احتمال را نیز دست کم گرفت.

نظر شما در مورد این احتمال چیست؟ فکر می‌کنید که سامسونگ همچنان تصمیمی برای استفاده از شارژر نسل قبل برای این سری داشته باشد؟ بازخورد شما به این موضوع چه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شایعه:
۱۰ سال بعد نسل جدید پرچمدار های سامسونگ و اپل از شارژر با توان کمتر از ۳۰ وات استفاده میکنند…

xZMDZx

۲۵ وات واقعا کمه ولی عین شیا هم هی ۱۲۰ وات ۱۰۰۰ وات و … به باتری قطعا اسیب میزنه شرکتا هم برای تبلیغاتشون ماست مالیش میکنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️